Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ياسوج گفت: واحد آموزشي اتاق بازرگاني ياسوج سمينار تخصصي اصول تجارت با بازارعراق را برگزار مي کند.

جبار کياني پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اتاق بازرگاني ياسوج در راستاي اهداف آموزشي خود با همکاري موسسه آموزشي و پژوهشي اتاق بازرگاني ايران، سمينار آموزشي يک روزه اي را با عنوان «اصول تجارت با بازار عراق» برگزار مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين سمينار از ساعت 9:30 الي 14 روز پنجشنبه، پنجم ارديبهشت‌ماه 1398 در سالن اجتماعات اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ياسوج، واقع در خيابان شهيد قدوسي (دادگستري قديم) برگزار مي شود.
کياني پور بيان کرد: شهريه اين دوره 500 هزار ريال و براي دارندگان کارت بازرگاني و کارت عضويت اتاق 350 هزار ريال خواهد بود.
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ياسوج گفت: پرداخت هزينه اين دوره آموزشي از طريق واريز به حساب شماره 2143941974 بانک ملت به نام اتاق بازرگاني ياسوج و يا پرداخت بصورت حضوري در روز ثبت نام انجام مي شود.
کياني پور تصريح کرد: شرکت کنندگان گواهينامه هاي معتبر موسسه آموزشي و پژوهشي اتاق بازرگاني ايران را دريافت خواهند کرد.
وي عنوان کرد: نام نويسي به صورت سيستمي از ساعت 8:30 صبح به مدت 60 دقيقه انجام مي پذيرد.
کياني پور ابراز داشت: در اين سمينار مباحثي مانند آخرين وضعيت سياسي، اقتصادي، امنيتي و تجاري عراق، امور بانکي، قراردادها، نمايشگاهها، تبليغات، ثبت شرکت و برند و سرمايه گذاري، امور گمرکي، استاندارد، حمل و نقل، ويزا و اقامت در اين کشور توسط مهدي نجات‌نيا (رايزن بازرگاني سابق جمهوري اسلامي ايران در عراق) ارائه خواهد شد.
کياني پور افزود: علاقمندان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت اتاق بازرگاني ياسوج به نشاني yasoujccim.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 33227953-074 ، فکس 33234355-074 و ايميل info@yasoujccim.ir تماس بگيرند.
9928/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

موضوع تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه یکی از دغدغه‌های بزرگ این روز‌های فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی است. در همین راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در کنار اتاق اصناف و اتاق تعاون به عنوان نمایندگان بخش خصوصی کشور در حال رایزنی با بخش‌های مختلف حاکمیت هستند.

در هفته گذشته اتاق ایران و اتاق تهران دیدار‌هایی با برخی نمایندگان مجلس و دولتی‌ها داشتند. در نتیجه این دیدار‌ها نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس نظر خود در مورد تعطیلی پنجشنبه را پس گرفتند و اعلام کردند باید در این مورد مجددا بررسی صورت بگیرد. از سوی وزارت امور خارجه از موافقت خود در مورد تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه سخن گفته است.

اواخر هفته گذشته محمد اسماعیل صادقی، معاون اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در نشستی با جمعی از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: وزارت امور خارجه با تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی، تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده و در این رابطه با نظر بخش‌خصوصی و اتاق بازرگانی همسو است.

صادقی با بیان اینکه اضافه شدن روز‌های پنج‌شنبه به ایام تعطیلی پایان هفته کشور، برای بخش اقتصاد و تجارت کشور زیان به همراه خواهد داشت و عاملی بازدارنده برای سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد که وزارت امور خارجه، تعطیلی جمعه و شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌است.

بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران نیز در این دیدار با اشاره به مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس در رابطه با تعطیلی پنج‌شنبه اعلام کرد: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و فعالان اقتصادی مخالف تعطیلی پنجشنبه هستند.

او تاکید کرد که نظر اتاق بازرگانی، تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه است چرا که نزدیکی و تطابق روز‌های کاری بخش‌های اقتصادی ایران با جهان برای حفظ تعاملات و همکاری‌ها، ضروری است. وی یادآور شد که تعطیلی پنجشنبه و جمعه در ایران، فاصله زمانی تعاملات اقتصادی و مالی ایران با دیگر کشور‌ها را به چهار روز افزایش می‌دهد و این اتفاق در عین حال، آسیب جدی به بخش ترانزیت و حمل‌و‌نقل کشور وارد می‌کند.

منبع: اکوایران

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران