Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@04:04:06 GMT

روش جدید نحوه دریافت سوابق بیمه ای اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۷۶۰

علی معیری مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام ارسال پیامکی سوابق برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی که در سال گذشته وعده آن داده شده بود، اظهار کرد: به علت هزینه‌های بالایی که ارسال پیامک دارد، فعلاً احصای سوابق بیمه‌ای را از طریق روش ارسال پیام از طریق کد دستوری (USSD) راه اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمه شدگان می‌توانند با شماره‌گیری #۱۴۲* (ستاره ۱۴۲ مربع) با سیم‌کارت همراه اول و #۱۴۲۰* (ستاره ۱۴۲۰ مربع) با سیم‌کارت ایرانسل و رایتل، سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنند.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با روش‌های اعلام شده، اطلاع از آخرین وضعیت بیمه‌ای، میزان دستمزد و تعداد روز‌های سابقه پردازی بیمه امکان پذیر است گفت: ارسال سوابق بیمه‌ای از طریق سامانه پیامکی را نیز در دست بررسی داریم، ولی باید در نظر داشته باشیم که ۱۴ میلیون بیمه شده اصلی داریم و با احتساب هزینه هر پیامک باید ماهانه ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم.

معیری تاکید کرد: برای اجرای این طرح باید از سوی هیئت مدیره تامین اجتماعی مجوز دریافت کنیم. ما به لحاظ فنی مشکلی برای ارسال پیامکی سوابق بیمه‌ای نداریم، اما به نظر می‌رسد راه‌های جایگزین، چون USSD و مراجعه به وبسایت تامین اجتماعی در حال حاضر گزینه‌های بهتری باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی دستمزد پیامک تامین اجتماعی دستمزد سازمان تامین اجتماعی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار درخصوص دریافت کالابرگ توجهی نداشته باشند چرا که پیامک‌های مربوطه از سامانه پیامکی این وزارتخانه به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند