Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:59:11 GMT

سهام بانک صادرات رشد قابل توجهي خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۸۰۶

سهام بانک صادرات رشد قابل توجهي خواهد داشت

خبرگزاري آريا - مديرعامل گروه مالي سپهر صادرات گفت: نقدشوندگي «وبصادر» براي مجموعه بانک صادرات ايران از اولويت جدي برخوردار است و استوارتر از هميشه از اين سهم حمايت خواهيم کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بهروز خدارحمي گفت: متأسفانه مشکلات سيستمي مانع از اين شد که سهامداران وفادار «وبصادر» بتوانند به هنگام بازگشايي اين سهم از پرشدن شکاف قيمتي «وبصادر» بر تابلو و ارزش ذاتي آن انتفاع قابل انتظار را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين امکان در زمان بازگشايي ميسر نشد که البته برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي حمايت جدي از «وبصادر» با قدرت عملياتي خواهد شد.
مديرعامل گروه مالي سپهر صادرات با تأکيد بر اينکه با وجود مشکلات نخواهيم گذاشت منافع حاميان حقوقي «وبصادر» فداي مکانيسم حراج و کشف قيمت شود، افزود: اعتقاد هميشگي بانک صادرات ايران حفظ نقدشوندگي و ارتقاي قيمت سهم است و اين روند در روزهاي آينده براي حمايت از سهامداران وفادار با جديت دنبال خواهدشد.
وي از حقوقي‌هاي بازار سرمايه خواست تا با در نظر گرفتن دورانديشي و منفعت مجموعه‌هاي تحت مديريت خود و ارزش ذاتي سهام بانک صادرات ايران نسبت به حفظ اين سهم اقدام کنند.
اين کارشناس بازار سرمايه همچنين مقايسه کردن شرايط بازگشايي «وبصادر» با ساير بانک‌ها را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت: هيچگاه اراده‌اي براي بازگشايي سهم با نرخ بالا و بي‌توجهي براي ريزش آن در روند معاملات در نظر نبوده و اطمينان مي‌دهيم که نرخ «وبصادر» در چتر حمايتي با روند افزايشي قابل توجهي روبرو خواهد بود.
خدارحمي ادامه داد: بر اين باوريم که شکاف قيمت تابلوي سهم بانک صادرات، با ارزش ذاتي آن قابل توجه است و منصفانه اين بود که اين شکاف در حراج قيمتي پس از بازگشايي نماد، پر مي‌شد و تمامي منفعت حاصل از آن به سهامداران وفادار و صبور و باورمند اين سهم مي‌رسيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا نوروزی درسومین گردهمایی هم اندیشی تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور در رشت برگزار شد افزود: مقدمات تبدیل مجوز‌های قدیمی به شناسه یکتا در درگاه ملی مجوز‌های کشور از سال گذشته در گیلان فراهم شده است و با اجرای این طرح مجوز‌های کاغذی به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل می‌شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با بیان اینکه استان گیلان دراجرای این طرح با اطلاح رسانی به موقع رتبه دوم کشور را در ثبت مجوز‌ها به شناسه یکتا کسب کرده، افزود: این یکی از اقدام‌های توسعه گرایانه دولت در راستای کاهش هزینه‌ها و رفت وآمد‌ها در ادارات است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان با اشاره به اینکه بر اساس تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها صاحبان اصناف باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند گفت: کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند از لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
 علیرضا نوروزی با بیان اینکه باهوشمند شدن خدمات دولت، کسبه‌ای که مجوز الکترونیک نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی (qr.mojavez.ir) نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در این سامانه ثبت انجام ندهند بعد از ۲۵ اردیبهشت ماه دچار مشکل خواهند شد.
همچنین در این گردهمایی هریک از اعضا پیشنهادات و روش‌های مشارکت بهتر برای عملیاتی شدن و اطلاع رسانی این طرح را ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم