Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:30:03 GMT

شناورها برای تردد در خلیج‌فارس احتیاط کنند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۸۱۸

شناورها برای تردد در خلیج‌فارس احتیاط کنند

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای از ساکنان مناطق جنوبی کشور درخواست کرد برای تردد با شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی در خلیج‌فارس و تنگه هرمز، احتیاط کنند.

به گزارش ایرنا بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی ویژه هواشناسی دریایی، امروز چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه تا اواسط فردا ارتفاع موج در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بین دو تا سه متر برآورد می‌شود
این سازمان با توجه به ارتفاع موج و مواج بودن خلیج‌فارس و تنگه هرمز توصیه کرده است طی این مدت در مناطق ذکرشده احتیاط لازم در تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی نیز صبح امروز به خبرنگار علمی ایرنا گفته بود:آب‌های جنوب کشور در محدوده خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز و فردا (چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه) مواج است.
علمی 9014** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست هواشناسي خليج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس