Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:50:51 GMT

انتصاب جدید در صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۳۸۰

احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی اردشیرزابلی زاده را به سمت رئیس کمیته ارتباط با تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر منصوب کرد و در این حکم بر ضرورت پیگیری مستمر، برنامه‌ریزی شده و هدفمند در زمینه تحقق فرهنگ و گفتمان اقتصاد مقاومتی در سال رونق تولید تاکید کرد.

وی از زابلی زاده خواسته است هرچه سریعتر به تشکیل این کمیته با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های متولی امر تولید، صاحبان کالا و خدمات، کارافرینان برتر کشور و همچنین نمایندگان حوزه‌های پیام اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به جایگاه حساس، تأثیرگذار و گفتمان‌ساز رسانه ملی، که سال گذشته نیز با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و پخش برنامه‌های حمایتی اقدامات گسترده‌ای را در زمینه حمایت از تولیدکنندگان محصول ایرانی به انجام رساند، شایسته است کمیته مشترک با به کارگیری تمام ظرفیت‌های محتوایی، پژوهشی، کارشناسی، همکاری و هماهنگی اعضای حقیقی و حقوقی، با برجسته سازی، الگوسازی، مطالبه و پیگیری مصوبات برای تبدیل مقوله رونق تولید به یک گفتمان ملی گام بردارد.

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی در این حکم معاونت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان در حوزه‌های پیام را موظف به همکاری و ارائه گزارش عملکرد به کمیته مذکور کرده و کمیته نیز موظف شده است گزارش جلسات را به صورت مستمر در اختیار برنامه‌سازان اقتصادی قرار دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرمایه رسانه ملی اقتصاد مقاومتی رسانه انتصاب جدید سازمان صدا و سيما انتصاب در صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد