Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش وجوانان اصل فعالیت‌های این دفتر را پیشگیری و حاکم کردن رفتار انقلابی و اسلامی در حوزه حراست عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عباس صانعی به مناسبت آغاز هفته سربازان گمنام ضمن قدرشناسی از زحمات مجموعه کارشناسان حراست و تبریک هفته سربازان گمنام با اشاره به حساسیت فعالیت این دفتر در حوزه برون مرزی اظهار داشت: یکی از تکالیف ما برای اعزام ورزشکاران به سفرهای برون مرزی نظارت لازم با دیدگاه صیانتی و امنیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صیانتی از این‌حیث که همکاران ما تیم‌ها را همراهی و نظارت می‌کنند تا در اعزام‌ها دچار حواشی نشوند و این نظارت از فرودگاه در حین اعزام، طول سفر و بازگشت به وطن است.

سرپرست اداره کل حراست ورزش و جوانان کشورمان با تاکید بر اینکه تمامی کارشناسان این بخش آموزش‌های لازم را دیده‌اند خاطر نشان ساخت: ما نماینده جمهوری اسلامی ایران هستیم و می‌بایست الزامات پوششی، سیاسی و فرهنگی را رعایت کنیم تا در کشور میزبان دچار مشکل نشویم.

وی در ادامه با مورد تاکید قرار دادن مأموریت ذاتی و اصلی نمایندگان حراست در سفرهای برون مرزی ورزشکاران توضیحاتی را پیرامون مشارکت آنها برای تسهیل امور مربوط به تیم‌ها ارائه کرد و افزود: اما وظیفه ذاتی نمایندگان حراست امر نظارت و موارد امنیتی است که به آنها سپرده شده تا خدای ناکرده افراد سرویس‌های امنیتی سایر کشورها به تیم‌ها یا کاروان اعزامی نزدیک نشوند.

وی توضیح داد: در سفرهای برون مرزی هدف سرویس‌های امنیتی ورزشکاران هستند و آنها به بهانه‌های مختلف از جمله شغل، تحصیلات و …شرایط زندگی بهتر به ورزشکاران‌مان نزدیک می‌شوند.

سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: متأسفانه گاهی اوقات این پیشنهادات ورزشکاران‌مان را تحت تأثیر قرارمی دهد، شاید شنیده باشید که تعدادی از آنها چند ماهی را در کشور میزبان ماندگار شدند اما با گفت و گو هایی که با خانواده ورزشکار و خود ورزشکار انجام دادیم ۷۵ درصد پذیرفتند و به کشور بازگشتند و هم اکنون بدون هیچ‌محدودیتی فعالیت ورزشی خود را پیگیری می‌کنند.

او در ادامه نکاتی را پیرامون آموزش‌هایی که به کارشناسان ارائه می‌شود را بیان کرد و توضیح داد: تمامی این آموزش‌ها با توجه به شرایط روز، به روزرسانی می‌شود، ضمن اینکه آموزش موردی هم داریم و به عنوان نماینده حراست موظف به پیگیری امور هستیم.

صانعی ارتباط عاطفی، صمیمی و نزدیک با ورزشکاران را یکی از توصیه‌های پیش از سفر به نمایندگان حراست اعلام کرد و ادامه داد: دلیل این امر را احساس امنیت برای ورزشکار، کادر فنی و همراهان عنوان کرد.

او اظهار داشت: تجربه به ما ثابت کرده که اگر ارتباط نزدیک و صمیمی نباشد، نمی توانیم‌به آن نتیجه‌ای که مد نظرمان است دست پیدا کنیم.

وی در پایان توصیه کرد: چنانچه در طول سفر به رقابت‌های برون مرزی، مسأله‌ای غیر عادی برای هریک از ورزشکاران پیش امد سریعاً به نمایندگان حراست، سرپرستان و …اطلاع دهند و چنانچه توسط نیروهای امنیتی آن کشور دستگیر شدند جز اطلاعات شخصی، موارد دیگری را بیان نکنند و خواستار حضور نماینده سفارت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه