Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: با هماهنگی بنیاد مسکن و منابع طبیعی زمینی برای مالکان خانه‌های تخریب شده سیل درنظر گرفته می‌شود.

مهدی راز جویان با اشاره به پرداخت تسهیلات بلاعوض به خسارت دیدگان سیل اخیر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم پرداخت شده است.

وی در مورد تخصیص اعتبار خسارات در بخش کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: تاکنون ۷۹ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی شامل دام، طیور، باغ‌ها و غیره تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: از سوی "بنیاد احسان برکت" نیز لوازم منزل به سیل زدگان اهدا خواهد شد که ۱۵ فقره از این لوازم رسیده و ۵۰۰ فقره دیگر به زودی به دست مردم خواهد رسید.

راز جویان تصریح کرد: همچنین هزار رأس دام سبک نیز به دامداران آسیب دیده از طریق این بنیاد اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه راه‌های روستایی همچنان دچار رانش است و با توجه به بارش شب گذشته این رانش‌ها افزایش پیدا کرده گفت: هرچند در بحث احداث پل‌های آسیب دیده تخصیص اعتباری صورت نگرفته اما برای عبور موقت اقداماتی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در مورد وضعیت آب شرب شهرهای استان نیز یادآور شد: در حال حاضر تمامی آب شهرهایی که در سیل اخیر دچار مشکل بودند وصل شده و مشکل قطعی آب شرب وجود ندارد.

راز جویان در مورد آخرین وضعیت شهر زیرآب هم گفت: شرایط در زیرآب در حال حاضر عادی بوده و دیوار سازی رودخانه توسط آب منطقه‌ای در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به لایروبی رودخانه، در بارندگی شب گذشته با افزایش حجم آب رودخانه تلار مشکلی به وجود نیامده است.

راز جویان در بحث احداث منازل مسکونی تخریب شده در حریم رودخانه شهرستان زیراب خاطرنشان کرد: مقرر شد با هماهنگی بنیاد مسکن و منابع طبیعی زمینی برای مالکان خانه‌های تخریب شده سیل در نظر گرفته شود تا ساخت ساز در مکان جدیدی انجام شود و در این راستا مردم باید تقاضای خود را به بنیاد مسکن ارائه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن منابع طبیعی سیل کشاورزی بخش کشاورزی زمین سیل کشاورزی مازندران سیلاب منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • بازسازی خانه‌های ویران شده در غزه ممکن است ۸۰ سال طول بکشد
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب