Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:05:23 GMT

واکنش پلیس به خبر کشف باغ خشخاش در ساری

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۹۹۹

واکنش پلیس به خبر کشف باغ خشخاش در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر کشف باغ خشخاش در ساری را رد کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این میان نیروی انتظامی با به کارگیری ظرفیت های حداکثری و تمام تجهیزات به مقابله با قاچاق مواد افیونی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دستگیری یک خواهر و برادر قاچاقچی کشف شکلات با طعم شیشه و هروئین در خراسان

وی با اشاره به دستاوردهای این پلیس در کشف مواد مخدر و مقابله با قاچاقچیان بویژه باندهای اصلی، افزود: برخی با خبرسازی و شایعه پراکنی به دنبال تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی هستند و باید بگویم ایران پرچمدار مبارزه با مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن رد اخباری مبنی بر کشف باغ خشخاش در روستایی در ساری، ادامه داد: ممکن است برخی از سودجویان و قاچاقچیان به صورت پراکنده در میان سایر گیاهان و محصولات کشاورزی اقدام به کشت کنند اما کشت با چنین وسعتی را تایید نمی‌کنم‌.

سردار زاهدیان تاکید کرد: در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه اقدامات مقابله‌ای را دنبال و عملیاتی می‌کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخبار حوادث کاشت خشخاش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم