Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:14:06 GMT

تشییع پیکر شهید مرتضی رضایی در زاهدان به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۰۳۴

تشییع پیکر شهید مرتضی رضایی در زاهدان به روایت تصویر

پیکر پاک استوار دوم مرتضی رضایی که بامداد سه‌شنبه در درگیری با سوداگران مرگ در منطقه مرزی گواتر در جنوب سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل شده بود امروز در زاهدان تشییع شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، پیکر پاک و مطهر شهید "مرتضی رضایی" پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مسئولان و اقشار مختلف مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان از مسجد "جوادالامه(ع)" تا مزار شهدای زاهدان تشییع و در گلزار شهداء این شهر  به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید "مرتضی رضایی" در زاهدان تشییع شدپیکر شهید "مرتضی رضایی" در زاهدان تشییع می‌شودورود پیکر شهید قربانخانی به مشهد مقدس +فیلم

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید حجت الله یوسفیه معلم زبان انگلیسی ساکن ورامین در سن ۳۷ سالگی و در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۶۴ در سلیمانیه عراق و در عملیات والفجر ۹ به فیض شهادت نائل آمد و حالا پیکر مطهر این شهید پس از ۳۹ سال به کشور بازگشته تا پس از تشییع با حضور مردم شهید پرور در زادگاهش به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع پیکر این شهید ۹ صبح امروز در پارک بعثت برگزار شده و پس از آن در ساعت ۱۰ صبح امروز نیز مراسم دیگری از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی برگزار می‌شود و پس از آن پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد