Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:57:06 GMT

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه هفته جوان در نیشابور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۴۶۴

برگزاری بیش از ۳۰ برنامه هفته جوان در نیشابور

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا ترشیزیان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، جشنواره نشاط و امید جوانان به همت اداره ورزش و جوانان و مجمع مشورتی جوانان نیشابور با استقبال پرشور مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد:بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی اکبر در این شهرستان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی حوزه جوانان افتتاح خانه جوان تا پایان امسال است، تاکنون ساختمان این مجموعه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی داشته که امیدوارم بااعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بتوانیم نسبت به ایجاد مکانی مناسب برای جوانان نیشابوری اقدام کنیم.

در این مراسم اجرای هایی درزمینه حرکات نمایشی، موسیقیِ زنده و استند اپ کمدی برای حاضرین انجام شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از محور های اصلی سند چشم انداز جوانان شهرستان نیشابور توسط مجمع مشورتی جوانان شهرستان نیشابور رونمایی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان حضرت علی سند چشم انداز مشهد موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود