Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:07:55 GMT

بازگشایی محور ریلی جنوب

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۵۵۲

مدیرعامل راه‌آهن گفت: با تلاش کارکنان راه‌آهن، مسیر ریلی جنوب ساعاتی پیش بازگشایی و سیر قطار‌های باری در این محور از سر گرفته شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی با اعلام این خبر بیان کرد: جاری شدن سیل، رانش زمین و آبشستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب، موجب مسدود شدن این مسیر شده بود که خوشبختانه با تلاش بی وقفه همکاران، این مسیر بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به علت مسدود شدن محور جنوب در استان‌های لرستان و خوزستان تردد قطار‌ها در این محور متوقف شده بود و این امر موجب انباشت واگن‌های باری در این مسیر شد که هم اکنون تردد قطار‌های باری در این محور آغاز شده است.

مدیر‌عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پس از عبور قطار‌های باری موجود در محور، با اعلام فروش بلیت سیر قطار‌های مسافری نیز در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

رسولی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان راه‌آهن اضافه کرد: همکاران راه‌آهن با تلاش بی شائبه در کمترین زمان ممکن و در شرایط بسیار سخت توانستند نسبت به ترمیم و مقاوم سازی خط‌آهن در نقاط آسیب دیده اقدام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک راه آهن محور ریلی جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

نعمت الله حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در بندرگز متوقف شد.

او گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابجایی به گرگان هستند.

قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت:با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است