Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در یزد، از جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری دانشجویی استان نام برد و افزود: این جشنواره هرساله باهدف شناسایی، حمایت و آموزش و رشد دانشجویان هنرمند برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد بابیان اینکه چهارمین جشنواره دانشجویی رویش به یاد شهدای دانشجو و شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی برگزار خواهد شد، بیان داشت: فراخوان و جزئیات برگزاری این جشنواره اواخر اردیبهشت‌ماه جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی rooyeshfestival.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و کانال تلگرامی @ rooyeshfestival منتشر خواهد شد.

سالاری با یادآوری اینکه کادر اجرایی این جشنواره نیز دانشجویان هستند، ادامه داد: این مهم نیز فرصتی برای رشد دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به فرهنگ و هنر است و دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان به همکاری در برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره در زمینه‌های طراحی و گرافیک، خبرنگاری و عکاسی، نویسندگی، فیلم‌برداری و تدوین، موشن گرافیک، تبلیغات، فضای مجازی و طراحی دکور و فضاسازی دعوت به همکاری می‌کند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه و فعالیت موردعلاقه خود را به شماره ۰۹۹۰۳۱۱۴۸۷۲ پیامک نمایند.

انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح سه شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف حوزه هنری گیلان اظهار کرد: کارهای ارزشمندی در حوزه جمع آوری آثار و مفاخر گیلان توسط حوزه هنری انجام شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مستندات تاریخی و فرهنگی خوبی در حوزه هنری این استان جمع آوری شده است، گفت: گردآوری مستندات تاریخی، ادبی و فرهنگی گیلان برای انتقال به نسل آینده بسیار اهمیت دارد.

عباسی با تاکید بر ضرورت توجه به روایت‌های تاریخی و ادبی گیلان بیان کرد: از کارهای فرهنگی و ماندگار حوزه هنری گیلان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع و آثار تاریخی و ادبی گیلان به عنوان پیوست فرهنگی به مهمانان ویژه اهدا شود، افزود: منابع و کتب تاریخی و ادبی گیلان در کنار صنایع دستی سوغات داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف تاریخی و فرهنگی دارد، گفت: تبیین داشته‌های تاریخی پر رمز و راز گیلان در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه حوزه هنری گنجینه‌های تاریخی گیلان را جمع آوری کرده است، اضافه کرد: جمع آوری و انتقال مفاهیم و سرگذشت تاریخی گیلان بسیار ضرورت دارد.

کد خبر 6099202

دیگر خبرها

  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند
  • دانشجویان باید با یک تیتر نقشه راه را به روسای دانشگاه‌ها نشان دهند
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳