Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از تصویب خدمات ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان در پی خسارت‌های ناشی از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور در هیات عامل این صندوق خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علمی ایرنا از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان گفت: به‌منظور حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان طرف قرارداد با صندوق نوآوری و شکوفایی که محل اجرای طرح‌هایشان در شهرستان‌های آسیب‌دیده از حوادث سیل اخیر قرار دارد، خدمات ویژه‌ای در هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی به تصویب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه براساس مصوبه اخیر درخواست تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان جهت رفع آثار ناشی از سیل از چارچوب تسهیلات صندوق خارج از نوبت بررسی می‌شود، تصریح کرد: همچنین علاوه بر امکان امهال بازپرداخت و تقسیط مجدد آن به‌صورت ویژه برای واحدهای خسارت‌دیده متناسب با حجم خسارت وارده امکان بازنگری در برخی مفاد تسهیلات اعطایی فراهم شده است.
خیاطیان تصریح کرد: صندوق درصدد است با همکاری پارک‌های علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی استانی برآورد کاملی از میزان خسارت واحدهای دانش‌بنیان به عمل‌ آورده و متناسب با آن در چارچوب مصوبه اخیر به شرکت‌های آسیب‌دیده برای رفع مشکلات کمک کند.
به گزارش ایرنا، در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.
علمی **9340** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي صندوق نوآوري و شكوفايي شركت دانش بنيان سيل 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان