Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:45:11 GMT

معرفی ۲ برگزیده حلقه منتقدان در جشنواره جهانی فجر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۱۱۶

معرفی ۲ برگزیده حلقه منتقدان در جشنواره جهانی فجر

جایزه حلقه منتقدان در جشنواره جهانی فجر به دو فیلم خارجی تعلق گرفت.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه چهارم اردیبهشت در هفتمین روز جشنواره جهانی فیلم فجر حلقه منتقدان دو فیلم از روسیه و لهستان را به عنوان آثار  منتخب خود معرفی کرد و در دومین دوره اهدای این جایزه فیلم «جوان روس» از کشور روسیه و فیلم «گرگ‌نما» از لهستان برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه‌های این دو فیلم هر دو در نبود کارگردان‌هایشان به فیلمبردار روسی و رایزن فرهنگی لهستان اهدا شد.‌

مجید اسلامی، کامیار محسنین، مهرزاد دانش، محسن آزرم و هما توسلی جایزه دوم این حلقه را به دلیل روایت تمثیلی و سبک دیداری به فیلم «گرگ‌نما» به کارگردانی آدرین پانِک اهدا کردند. دوروتا اشوییرچوسکا رایزن فرهنگی کشور لهستان این جایزه را به نمایندگی از نفر برگزیده دریافت کرد.

همچنین جایزه اول به دلیل مخاطره‌پذیری تجربی، ساختار منحصر به فرد دیداری و شکل فیلم به «جوان روس» به کارگردانی الکساندر زولوتوخین تعلق گرفت. این جایزه را آیرات یامیلوو فیلمبردار اثر به نمایندگی از زولوتوخین دریافت کرد.

سی‌ و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴