Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:34:58 GMT

رییس بنیاد مستضعفان از مناطق سیلزده لرستان دیدن کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۱۱۵

رییس بنیاد مستضعفان از مناطق سیلزده لرستان دیدن کرد

خرم آباد - ایرنا - محمد سعیدی کیا ، رییس بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در سفر به لرستان از برخی مناطق سیلزده از جمله دوره چگنی و معمولان دیدن کرد.

به گزارش ایرنا، سعیدی کیا همچنین روستاهای سیلزده مسیر کشکان را بازدید کرد و از نزدیک در جریان حجم خسارت های وارده قرار گرفت و گزارشی از میزان تخریب ها و آخرین روند امدادرسانی به وی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بنیاد مستضعفان قرار است عصر امروز از نیروگاه در دست ساخت خرم آباد نیز دیدن کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری لرستان سعیدی کیا را در این بازدیدها همراهی می کنند.
گفتنی است محموله های امدادی و اقلام کمکی بنیاد مستضعفان هفته های گذشته به سیلزدگان لرستان تحویل شده است.
35 هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده که کار بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی انها با حضور استان های معین انجام خواهد شد.
هر چند خسارت اولیه سیل 12 فروردین در لرستان 3700 میلیارد تومان عنوان شد اما با برآوردهای جدید به این رقم افزوده می شود و پیش بینی شده تا 10 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
15 نفر در اثر بارش های سیل آسای لرستان جان خود را از دست دادند و زیرساخت های اساسی صدها روستا و چند شهر تخریب شد.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 سعيدي كيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • خسارت باد شدید به برخی از مناطق استان ایلام