Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:42:40 GMT

ادامه موفقیت های آزادکار جویباری با طلای قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۳۲۳

ادامه موفقیت های آزادکار جویباری با طلای قهرمانی آسیا

تهران - ایرنا - «کامران قاسم پور» مدال طلای وزن 86 کیلوگرم رقابت های قهرمانی سال 2019 آسیا در چین را به گردن آویخت تا جمع مدال های طلای ایران به 5 برسد.

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روز گذشته در شهر «شی آن» چین آغاز و امروز (چهارشنبه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 86 کیلوگرم «کامران قاسم پور» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل «بهادر کودیروف» از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.
دارنده مدال طلای امیدهای جهان در این دیدار مقابل «دیپاک پونیا» از هند در کمتر از 40 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در این دیدار نیز با نتیجه 10 بر صفر «علی گادجی گامیدگادجیف» آزاد کار روسی الاصل قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
کامران قاسم‌پور مدال طلای زیر 23 سال سال 2018 رومانی و نقره نوجوانان جهان در سال 2013 را در کارنامه دارد.
امروز (چهارشنبه) و در پنج وزن نخست بهنام احسان پور در وزن 61 کیلوگرم و محمد نخودی در وزن 74 کیلوگرم یک طلا و یک نقره گرفتند.
تا لحظاتی دیگر علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال طلا باید به مصاف حریفان خود بروند.
روز گذشته و در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به مدال طلا و پیمانی بیابانی و یونس امامی در اوزان 65 و 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
ورزشی**1067**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي آزاد آسيا چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

کد خبر 6088376

دیگر خبرها

  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند