Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@09:42:14 GMT

نقش صنعت بیمه در توسعه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۳۵۴

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت بیشتر مردم و شرکت‌های بیمه به ظرفیت نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره کرد و افزود: نهادینه‌سازی فرهنگ بیمه در جامعه به رشد اقتصاد و افزایش سطح رفاه مردم منتهی خواهد شد. رئیس شورای‌عالی بیمه با اشاره به ضرورت بومی‌سازی صنعت بیمه در کشور اظهار کرد: اداره صنعت بیمه در هنگام تحریم، شرایط خاص خودش را دارد و مشارکت بیمه‌گذاران و صاحبان سرمایه می‌تواند بازار سرمایه را به جایگزینی امن برای شرکت‌های بیمه اتکایی بین‌المللی مبدل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای را با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور و تغییرات نرخ ارز، ضروری ارزیابی کرد و گفت: در کنار موضوع افزایش سرمایه‌ها، بحث حاکمیت شرکتی، کنترل درون‌زا و تغییر سطح امر نظارتی را با جدیت پیگیری می‌کنیم. سلیمانی از روند سریع اخذ مجوزهای لازم برای تاسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این صندوق و پرداخت مشارکتی مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تمامی واحدهای مسکونی کشور از بیمه پایه حوادث تا سقف ۳۰ میلیون تومان بهره خواهند برد. وی در پایان از فراهم شدن شرایط انتشار اوراق بهادار بیمه‌ای نیز سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با اخذ مجوزهای کافی این امکان مهم سرمایه‌گذاری نیز برای صاحبان سرمایه فراهم شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی