Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:48:59 GMT

سد گاوشمار در حوزه سیاسی دلفان قرار دارد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۹۷۳

سد گاوشمار در حوزه سیاسی دلفان قرار دارد

فرماندار دلفان گفت: محل ساختگاه سد در منطقه گاو شمار است و این منطقه از لحاظ تقسیمات کشوری در حوزه سیاسی دلفان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک، حشمت بهمنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: محل ساختگاه سد در منطقه گاو شمار است و این منطقه از لحاظ تقسیمات کشوری در حوزه سیاسی دلفان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهمنی افزود: کلیه مکاتبات اداری این سد به شهرستان دلفان ارتباط دارد و مجری طرح و شرکت آب نیرو نیز دفتر خودرا در روستای گنج دره دلفان قرار داده است. 

 

فرماندار دلفان با اشاره به نام معشوره گفت:سال گذشته در مکاتبه ای با اداره کل آب منطقه ای لرستان این اداره کل قرار بود که اقدامات لازم را جهت به کارگیری نام گاوشمار انجام دهد و این اقدام توسط آب منطقه در حال اجرا است. 

 

وی با بیان احداث سد در لرستان مطالبه همگانی مردم و مسئولان استان لرستان، تاکید کرد: نباید کاری کنیم بهانه به دست وزارت نیرو دهیم بایستی با وحدت و همدلی ساخت سد را مطالبه کنیم. 

 

بهمنی افزود: بدون شک در طرح جدید ساخت سد حق و حقوق مردم شهرستان‌های همسایه منطقه گاوشمار لحاظ می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست. 

 

وی تاکید کرد: امیدواریم حساسیت ها را درک کنیم و از طرح مسائل تفرقه انگیز و جریحه دار نمودن احساسات پاک مردم خودداری شود حال که ساخت سد به مطالبه عمومی تبدیل شده و مسئولان وزارت نیرو نیز بر این حق صحه گذاشته اند بایستی با وحدت و همدلی حق خودرا دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران