Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:50:38 GMT

در آژاکس هیچ چیز رویا نیست!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۰۳۸

در آژاکس هیچ چیز رویا نیست!

جام یوفای سابق در فصل ۲۰۰۹/۲۰۱۰ میزبان یوونتوسی بود که از پس بحران کالچوپلی و از لیگ قهرمانان به این جام آمده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، جام یوفای سابق در فصل ۲۰۰۹/۲۰۱۰ میزبان یوونتوسی بود که از پس بحران کالچوپلی و از لیگ قهرمانان به این جام آمده بود. این تیم در مرحله اول حذفی این جام به آژاکس خورد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۲بر۱ به پیروزی رسید تا به مرحله بعد برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم و حائز اهمیت این دیدار عکس کودکانی بود که در ابتدای بازی به همراه بازیکنان وارد زمین می‌شوند. در عکس فوق دو کودک را میبینید که جلوی بوفون و مارکیسیو قرار دارند.

کودکانی که در تصویر می‌بینید، آندره اونانا و ماتیاس دلیخت دروازه‌بان و کاپیتان این روزهای آژاکس هستند که تیم یوونتوس را حذف کردند. آکادمی آژاکس شهرت جهانی دارد و کودکانی که برای آکادمی این تیم توپ می‌زنند، احتمالاً در آینده ستارگان دنیای فوتبال خواهند شد، پس دوربین‌ها را آماده کنید و از کودکانی که در بازی آژاکس و تاتنهام در مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانان وارد زمین آمستردام آرنا می‌شوند عکس بگیرید چون از کودکی ستارگان عکس خواهید گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم