Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، از احداث دژی به طول 700 متر در منطقه بردسکن استان خراسان رضوی برای مقابله با سیل در این منطقه خبر داد.

وی افزود: این دژ در منطقه دهان قلعه بردسکن و به طول 700 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 3 متر احداث شده است و هدف از آن جلوگیری از سیلاب در منطقه بردسکن و حومه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات یگان‌های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور برای مقابله با سیلاب یادآور شد : یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده ترمیم سیل بندهای کنار جاده منطقه دهان قلعه بردسکن بوده است. همچنین لودرها و بولدوزرهای گروه 47 سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور مشغول امدادرسانی هستند.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه همچنین ارتباط بین 10 روستای حومه شهر بردسکن با این منطقه را برقرار کرده و تلاش ما ترمیم سیل بندهای اطراف منطقه بردسکن است.

سردار پاکپور با اشاره به اهمیت اقدامات مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه شرق کشور به خصوص استان خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان یادآور شد: آماده‌ایم تا هر زمان که لازم باشد هر اقدامی را برای مقابله با سیل و کمک به مردم عزیز شرق و جنوب شرق کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی جاده سیستان و بلوچستان سیل برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید