Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@07:20:13 GMT

اعتراض قمری به کارشکنی ازبک‌ها!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۲۰۰

اعتراض قمری به کارشکنی ازبک‌ها!

خبرگزاری میزان- مسئولان دوچرخه سواری ازبکستان سعی داشتند با کارهای ناجوانمردانه عنوان سومی جمشیدیان را از او پس بگیرند و به ورزشکار خودشان بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اتفاق مهمی که در مسابقه امروز (چهارشنبه) تایم تریل قهرمانی آسیا روی داد این بود که کشور میزبان تلاش می‌کرد هر طور شده رکابزن خودش را در بین سه نفر این مسابقه جا دهد و حتی این مسئله باعث شد تا مراسم اهتزاز پرچم‌ها هم با سومی ازبکستانی‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی اعتراض خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان رئیس کمیته جاده آسیا به نحوه محاسبه زمان امیرحسین جمشیدیان موجب شد تا داوران بار دیگر زمان‌ها را محاسبه کنند که در نهایت این اتفاق به این منجر شد که حق دوچرخه‌سوار ایران ضایع نشود و پرچم ایران به جای ازبکستان میزبان به عنوان تیم سوم در این رقابت بالا برود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه " لر آرنا " میزبان حریفان خواهد بود
  • بهانه های بنی اسرائیلی تل آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای