Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب در این بازدید گفت: عملیات احداث این بیمارستان از 12 سال قبل آغاز شده و در سال های گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و وجود مشکل مالکیت و معارض زمین به کندی پیش رفته است.
علی مکرمی با بیان اینکه این بیمارستان از مهمترین طرح های عمرانی نیمه تمام تکاب است، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان از سال 1386 آغاز و تاکنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این بیمارستان 100 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص به موقع این اعتبار، بیمارستان نیمه تمام تکاب در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
فرماندار تکاب ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع با زیربنای 9 هزار و 400 مترمربع ساخته شده است و با تکمیل و راه اندازی آن مشکل کمبود تخت بیمارستانی و ارایه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی در این شهرستان رفع می شود.
وی افزود: تجهیزات تخصصی پزشکی مورد نیاز این بیمارستان نیز خریداری شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی نصب می شود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز/چهارشنبه/ برای حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب و کلنگ زنی چند طرح عمرانی از جمله محور تکاب - دندی به این شهرستان سفر کرده اند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی بیمارستان جلسه شورای برنامه ریزی زمین مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود