Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@22:43:33 GMT

بازتاب گسترده‌ سخنان امروز رهبری در رسانه‌های عربی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۸۵۲

بازتاب گسترده‌ سخنان امروز رهبری در رسانه‌های عربی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز (چهارشنبه) در آغاز هفته کار و کارگر در دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف به مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران پرداختند و اعلام کردند که دشمنی و توطئه آمریکا در قضیه نفت بی‌پاسخ نخواهد ماند. سخنان مقام معظم رهبری بازتابی گسترده در رسانه‌های عربی داشت.

بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که ایران هرچقدر که بخواهد می‌تواند نفت صادر کند و تحریم‌های واشنگتن به جایی نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپوتنیک در ادامه نوشت: رهبر ایران همچنین اعلام کرد تلاش واشنگتن برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران به نتیجه نخواهد رسید.

پایگاه خبری صدی البلد نیز نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که تلاش آمریکا برای ممانعت از فروش نفت ایران چیزی را محقق نخواهد کرد و ایران به اندازه نیاز و میل خود می‌تواند نفت صادر کند.

روزنامه مصری الیوم السابع نیز با باز تاب بخشی از سخنان رهبری در تیتری مشابه نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که کشورش هرچقدر که بخواهد می‌تواند نفت صادر کند و تلاش آمریکا برای ممانعت از فروش نفت ایران به جایی نخواهد رسید.

همچنین پایگاه خبری النشره لبنان نوشت: رهبر انقلاب ایران اعلام کرد که تصمیم آمریکا در رابطه با نفت بدون نتایج حقیقی خواهد ماند و صادرات نفت ما بدون توقف ادامه خواهد داشت.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: رهبر ایران همچنین اعلام کرد که کشور‌های دیگر بدانند که ما به تجاوز‌ها علیه ایران پاسخ خواهیم داد.

روزنامه الوئام نیز در این رابطه نوشت: رهبر ایران هشدار داد که تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری فرانس ۲۴ نیز در تیتری مشابه نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

روزنامه الرای کویت نیز با پرداختن به سخنان رهبری، همین تیتر را انتخاب کرد و نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

همچنین شبکه سبق در این باره نوشت: رهبر ایران خطاب به آمریکا اعلام کرد که آمریکایی‌ها باید بدانند این تجاوز بی پاسخ نخواهد ماند.

شبکه المیادین نیز نوشت: آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در واکنش به اقدام اخیر آمریکا علیه ایران در رابطه با صادرات نفت اعلام کرد که آن‌ها باید بدانند این تجاوز بی پاسخ نخواهد ماند و پاسخ ما را دریافت خواهند کرد.

پایگاه خبری العهد لبنان در این رابطه نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که تلاش واشنگتن برای ممنوعیت فروش نفت ایران با شکست مواجه خواهد شد.

این پایگاه خبری در ادامه نوشت: رهبر ایران همچنین اعلام کرد که ملت ایران ملتی نیست که در برابر توطئه‌های آمریکا سکوت کند.

شبکه روسیا الیوم نیز در این باره نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که تهران هرچقدر بخواهد می‌تواند نفت صادر کند و واشنگتن توانایی تسلیم آن را ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب معافیت نفتی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزارى را و توان خدمتگزارى را که خداى متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه‌ى معنوى را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

 مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که با ایمان به اسلام و ولایت فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرموده اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم افزاری و سخت افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی امر مسلمین» تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا