Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:34:24 GMT

بخشي از مشکلات صنعت فرش ماشيني برطرف شده است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۲۶۹

بخشي از مشکلات صنعت فرش ماشيني برطرف شده است

خبرگزاري آريا - کاشان - ايرنا - استاندار اصفهان با اشاره بهبود شرايط صنعت فرش ماشيني گفت: بخشي از مسائل و مشکلات توليد فرش ماشيني در کشور با پيگيري هاي صورت گرفته برطرف شده است.

به گزارش ايرنا، عباس رضايي عصر چهارشنبه در حاشيه بازديد از يک شرکت توليدي در آران و بيدگل به خبرنگاران بيان کرد: بخشي از مشکلات که جنبه داخلي داشت با ارائه تسهيلات و افزايش چهار برابري سرمايه در گردش از سوي بانک هاي عامل در کشور برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به افزايش هفت برابري قيمت مواد اوليه شرکت هاي توليدي فرش ماشيني افزود: بخشي از مواد اوليه که توليد داخل مي باشد، تامين شده اما بخشي ديگر مربوط به مسائل خارجي از جمله تحريم هاي ظالمانه است.
استاندار اصفهان يکي از هدف هاي دولت در سال جاري براي رونق توليد در اين استان را حفظ وضع موجود برشمرد و بيان کرد: برنامه هايي در اين زمينه داريم و همه تلاش خود را در اين جهت به کار خواهيم بست.
وي اضافه کرد: در راستاي تحقق شعار رونق توليد مورد تاکيد رهبري فرزانه انقلاب امسال برنامه هايي از جمله حضور مرتب در واحدهاي توليدي، گوش کردن به زبان حال توليدکنندگان و هماهنگي و همدلي بيشتر صاحبان صنايع و دولت در دستور کار قرار دارد.
رضايي همچنين لزوم توسعه گردشگري در استان اصفهان را يادآور شد و عنوان کرد: بخش گردشگري در زمينه زيرساخت ها و سياست هاي کلان مشکل دارد که ورود بخش خصوصي مي تواند به برطرف شدن مشکلات در زمينه تامين زيرساخت ها کمک کند و دولت هم خود را در کنار بخش خصوصي ديده و از هيچ‌ کمکي دريغ نمي کند.
وي ادامه داد: بخشي از مسائل و مشکلات حوزه گردشگري هم نياز به اراده ملي دارد که در اين زمينه ايرانيان داخل و خارج کشور مي توانند با استفاده از فضاي مجازي شرايط امن و پرجاذبه گردشگري را تبليغ کنند.
استاندار اصفهان تاکيد کرد: دولت هم البته به دنبال فراهم کردن شرايط آماده سازي زيرساخت هاي گردشگري از جمله راه اندازي هتل ها و اقامتگاه هاي جهت ميزباني از گردشگران خارجي است.
به گزارش ايرنا، استاندار اصفهان در سفري چند ساعته به شهرستان آران و بيدگل از واحدهاي توليد فرش ماشيني و فولاد در اين شهرستان ديدن کرد.
شهرستان افزون بر 103 هزار نفري آران و بيدگل با 810 واحد صنعتي و 17 هزار و 100 نفر نيروي کار در فاصله نزديک به 6 کيلومتري کاشان و 215 کيلومتري شمال اصفهان قرار دارد.
7472/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود