Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی از اعلام و ابلاغ تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی از سوی فدراسیون خبر داد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محمد جلوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شد و فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای تاریخ برگزاری این مجمع را 19 اردیبهشت ماه جاری اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: این مجمع با حضور 8 کاندیدای مورد تائید فدراسیون فوتبال و مراجع ذی صلاح برگزار خواهد شد و ریاست مجمع نیز برعهده آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال است.

فراخوان پوشش رسانه‌ای مجمع هیئت فوتبال خراسان رضوی منتشر شدجزئیات برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی اعلام شدنامزدهای نهایی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شدند

جلوه با اشاره به اینکه این مجمع 44 عضو دارد که صاحب رای هستند و برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور پیدا خواهند کرد تاکید کرد: این 44 عضو با نام و سمت دعوت می‌شوند و نمی توانند نماینده به این مجمع اعزام کنند؛ مقدمات دعوت از اعضا و کاندیداها از امروز در دستور کار دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نماینده وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در روز برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور دارند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است