Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:09:04 GMT

وقتی مورینیو مرزهای خودستایی را جا به جا کرد!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۴۴۲

وقتی مورینیو مرزهای خودستایی را جا به جا کرد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد، احتمال بازگشت سریع به لیگ برتر را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نام بسیاری از تیم های مطرح اروپایی به عنوان مقصد فصل بعد سرمربی پرافتخار پرتغالی مطرح شده و هنوز مشخص نیست تیم بعدی آقای خاص کجا خواهد بود. حالا او در مورد شخصیت خود و انتقاداتی که همیشه از وی شده صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مورینیو گفت: "من در لندن هستم، اما فکر نمی کنم مقصد بعدی من در لیگ برتر باشد. عناوینی من در گذشته برنده شده ام تضمین موفقیت من است و انکار آن حتی از سوی کسانی که همه کار برای فراموش کردن دستاورد های من انجام می دهند، امکان پذیر نیست.

 

آخرین جامی که فتح کردم لیگ اروپا بود که یک و نیم سال پیش رخ داد اما بعضی ها فکر می کنند این موفقیت مربوط که 20 سال پیش بوده است. آخرین فینالی که تیم من بازی کرد فینال جام حذفی بود و به هشت ماه گذشته بازمی گردد، اکنون من برای آینده آماده هستم.

 

 

فکر نمی کنم این چند ماهی که از دنیای مربیگری دور بوده ام وقت خودم را تلف می کردم، زیرا من برای 18 سال عملا بدون توقف فعالیت کرده ام و در این شرایط شما وقتی که جایی اشتباه می کنید، معمولا وقت زیادی برای فکر کردن ندارید، پس هر روز این چند ماه استراحت برای من خیلی مفید بوده است.

 

مشکلات با پل پوگبا در اولدترافورد؟ من می توانم کیفیت، دانش، تجربه و جاه طلبی بی پایانی را به ارمغان بیاورم. اما بعد از شکست، من از کار کردن با بازیکنانی که جاه طلبی کمتری از من دارند، وحشت زده می شوم.

 

منتقدانم می گویند ژوزه مردی عاطفی بوده و بسیار در مورد دیگران فکر می کند. مورینیو یک مربی عملگرا، هوشمند و سلطه گر است اما من این ژوزه را به عنوان یک شخص دوست دارم و حیف که مردم من را بیشتر به عنوان یک مربی می شناسند تا یک انسان.

 

بازیکنان چگونه من را در یک کلمه را توصیف می کنند؟ شاید برخی کلمات مناسبی در موردم به کار نبرند. چرا آنها باید من را انتخاب کنند؟ برای کسب  پیروزی، زیرا من از آنها مستقیما می پرسم که اگر می خواهید برنده شوید به یک شرط این اتفاق رخ می دهد، سپس ما می توانیم با هم صحبت کنیم."

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند