Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:23:50 GMT

رضاییان: از تصمیمات انضباطی تارتار حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۴۸۳

رضاییان: از تصمیمات انضباطی تارتار حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می‌گوید تمام تلاشش را برای حل مشکلات مالی انجام می‌دهد تابازیکنان با تمام وجود در 4 مسابقه پایانی لیگ برتر حضور پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: مشکلات مالی ما دیگر بر هیچ‌کس پوشیده‌ نیست و متاسفانه شرایط به سمت و سویی رفت که حاشیه‌هایی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آقای تارتار به عنوان سرمربی تیم واکنش مناسبی داشتند تا با کنترل شرایط بتوانیم در بازی های آینده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.


وی ادامه داد: بازی‌های بعدی ما در لیگ برتر خیلی مهم است. به نوعی سازمان لیگ، کمیته داوران ، همه بخش‌های فدراسیون و باشگاه‌های دیگر می‌خواهند نتیجه زحمات یکساله‌شان را در هفته های پایانی بگیرند و ما نباید با تحصن و اعتراض چند بازیکن همه چیز را زیر سوال ببریم. ما باید با قدرت لیگ برتر را ادامه دهیم. همانطور که می‌دانید در هفته‌های پایانی با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم و باید با تمام وجود در این دو مسابقه به میدان برویم تا در نهایت برای قهرمانی حق به حقدار برسد. همچنین پیکان و ذوب‌آهن هم برای کسب جایگاه مطلوب در لیگ تلاش می‌کنند و لازم است بهترین عملکرد را در 4 مسابقه آینده داشته باشیم.


مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص نامه‌ای که سازمان لیگ به این باشگاه ارسال کرده گفت: از آقای بهاروند و آقای فتاحی تشکر میکنم و افرادی که مقصر بودند را معرفی می‌کنیم.


رضاییان درباره کنار گذاشتن چند بازیکن توسط مهدی تارتار از تمرینات بیان کرد: سرمربی تیم با توجه به برخی حواشی چنین تصمیمی گرفته و ما نیز حمایت می‌کنیم. هر بازیکنی را که ایشان در اختیار باشگاه بگذارد، ما طبق مقررات با آنها برخورد می‌کنیم.


مدیرعامل پارس جنوبی درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات مالی حل شود. بازیکنان پارس جنوبی قطعا پولشان را دریافت می‌کنند. این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. بازیکنانی که سال گذشته هم با ما بودند، می‌توانند گواهی بدهند که سال گذشته 100 درصد پولشان را دریافت کردند و امسال هم این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد.


وی در پایان افزود: بسیار خوشحالم که نمایندگان استان بوشهر برای اولین بار در تاریخ به دو تیم رسید. جا دارد صعود شاهین بوشهر را به همه مردم خوب استان بوشهر و دست‌اندرکاران این تیم تبریک بگویم. انشاالله از این پس هم شاهد اتفاقات خوب برای فوتبال بوشهر و البته قدرت‌نمایی دو تیم حاضر در لیگ برتر از این استان باشیم.

 

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار شد و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقض اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار شد و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار شد و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال