Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:38:51 GMT

چند طرح خدماتی و عمرانی در شهر محمدیه آماده افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۰۴۱

چند طرح خدماتی و عمرانی در شهر محمدیه آماده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر محمدیه عصر چهارشنبه با حضور مریم نخستین شهردار، علی کاظمی رئیس شورا، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در سالن کنفرانس شورای شهر محمدیه برگزار شد.

مریم نخستین شهردار محمدیه در این جلسه با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در این شهر اظهار داشت: پروژه دارالقرآن با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در دست ساخت است و در مرحله تجهیز قرار دارد و بزودی تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین المان شهدای گمنام ناحیه شهری مهرگان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال در حال اجراست که در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار محمدیه همچنین افزود: برای رفاه حال ساکنان منطقه شهرداری محمدیه اقدام به ایجاد مسیر دسترسی برای ساکنین این محل به مرکز شهر محمدیه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال کرده ایم که این طرح‌ها به مناسبت روز شوراها افتتاح می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای استقرار ادارات خدمات رسان و بهره مندی شهروندان محمدیه مهرگان از خدمات این ادارات شهرداری محمدیه اقدام به احداث ساختمانی برای استقرار اداره ثبت کرده که این پروژه هم به زودی آماده بهره برداری می‌شود.

در ادامه علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه ضمن تبریک ولادت حضرت رقیه (س) با اشاره به تشکیل شوراهای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: این اقدام بیانگر پیاده شدن مردم سالاری دینی و سپردن کار به مردم است تا همه در سرنوشت خود و تصمیم گیری ها مشارکت کنند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شورا و شهرداری محمدیه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر محمدیه در سال جاری اولویت خود را به اجرای برنامه‌های فرهنگی، رفاهی شهری و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و نیمه تمام قرار داده است.

کاظمی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا طرح‌های نیمه تمام در محمدیه با سرعت به پایان رسیده و به بهره برداری برسد تا رضایت مردم جلب شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: در استانه هفته کارگر و روز معلم برنامه‌هایی را پیش بینی کرده ایم تا از نمایندگان این گروه‌ها نیز تجلیل شود.

کد خبر 4599732

منبع: مهر

کلیدواژه: مریم نخستین شهرداری محمدیه افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است