Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کمیته نظارت و بازرسی و کارگروه‌های استانی متناظر قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده با حضور تمامی مدعوین در دفتر مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت کشور، در این جلسه طالبی دبیر، کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، ضمن مرور دستورات وزیر کشور و رئیس قرارگاه بازسازی و نوسازی به کمیته‌های ۷ گانه قرارگاه، تلاش برای کاهش آلام و سختی‌های مردم و امیدآفرینی در بین مردم و کاهش زمان اسکان اضطراری و موقت با سرعت‌بخشی به روند اسکان دائم و ارائه واقع‌بینانه کارآمدی ساختار اجرایی کشور، هدف از تشکیل قرارگاه و کمیته‌های هفتگانه در شرایط فعلی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارت کشور همچنین وظایف کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده را تشریح و انتظارات از دستگاه‌های عضو کمیته را برشمرد.

طالبی در بیان وظایف نظارت و بازرسی قرارگاه، رسیدگی بهنگام به شکایات و مطالبات مردمی، نظارت بر اجرای مصوبات قرارگاه در مناطق سیل‌زده و مستندسازی اقدامات، جلوگیری و پیشگیری از کم‌کاری و سهل‌انگاری و نظارت مستمر بر وضعیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده را از جمله این وظایف و از اموری دانست که باید به آنها توجه ویژه شود.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده، همچنین نظارت بر نحوه دریافت و توزیع کمک‌های نقدی و جنسی مردمی و نحوه توزیع آنها و اخذ گزارش بصورت میدانی از عملکرد دستگاه‌ها در مناطق سیل‌زده را از دیگر مأموریت‌های کمیته بازرسی برشمرد و تحقق این مأموریت را باعث پویایی سیستمی و افزایش اعتماد مردم عزیز برای حمایت از روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده دانست.

طالبی در تشریح ترتیبات اجرایی کمیته بازسازی، از تدوین ساز و کار جامعی با تنظیم دستورالعمل متناسب به منظور نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی در امر بازسازی و نوسازی خبر داد و بر اجرای این سازوکار تأکید کرد.

وی افزود: انتظار می‌رود بازرسی‌ها به گونه‌ای شفاف و آشکار دنبال شود، تا مردم احساس کنند افرادی ناظر بر عملکرد عوامل اجرایی و خدمات دهندگان به هموطنان عزیز هستند.

طالبی همچنین از اعضای کمیته‌ها خواست در صورت مشاهده تخلف در بازرسی‌ها، موضوع در اسرع وقت به صورت مستند و قانونی گزارش شود تا در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات به سرعت به آن رسیدگی و گزارش شود.

جلسات کمیته نظارت و بازرسی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود