Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری بسیج: رفته بود واسه تمیز کردن خونه های مردم، پاش توی گِل گیر کرد؛ اومدن کمکش کنن، وقتی بالا کشیدنش پاش از جا در اومد.

آخه پاش مصنوعی بود!

او از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و می گفت: دفاع همچنان ادامه دارد؛دفاع امروز ما، از مردم سیلزده و آسیب دیده از بحران سیل است.

او برعکسِ بعضیها...هنوز خودش رو بدهکار مردم ‌میدونست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع سوریه تاکید کرد: مقاومت مردم غزه در مدت نزدیک به ۶ ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای مقاومت است و جنایات ضد بشری این رژیم باعث بی حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

در این دیدار روند تحولات منطقه به ویژه روند جنگ در غزه و همچنین روند روابط و همکاریهای دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف تداوم جنایات صهیونیست‌ها و سکوت برخی دولت‌ها در قبال آن را محکوم کرده و حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و حملات هوایی به لبنان و سوریه را نشانه ناکامی در دستیابی به اهداف نامشروع و فرافکنی آن ارزیابی کردند و بر ضرورت رایزنی های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: حماسه بزرگی که توسط مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه اکتبر در غزه رقم خورد و ضرورت دارد تبادل نظر و رفت آمدهای بیشتری باهم داشته باشیم.

وی افزود: مقاومت مردم غزه در مدت نزدیک به ۶ ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای مقاومت است و جنایات ضد بشری این رژیم باعث بی حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

بررسی روند پیشرفت روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار جزییات آن بررسی شد و دو طرف از این روند اظهار رضایت کردند.

در ادامه این دیدار، سپهبد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه گفت: سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در روابط بین دو نیروی مسلح اتفاق افتاد و بسیاری از امورات را با همدلی و همفکری یکدیگر پیش بردیم و امیدواریم امسال هم نیز پیشرفت بسیار زیادی در همه امورات داشته باشیم.

وی گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد و این ضرورت دارد که این رفت و آمدها بیشتر باشد و نیروهای مسلح ایران و سوریه به عنوان محور مقاومت روابط بیشتری با یکدیگر در تمام امورات داشته باشند.

کد خبر 839985 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و سوریه سرلشگر محمد باقری خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دل‌نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان
  • مردم آلمان معتقدند ارتش کشورشان قادر به دفاع از آنها نیست
  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است
  • سرلشکر باقری: مقاومت مردم غزه زیر شدیدترین حملات صهیونیست‌ها بیانگر قدرت بالای مقاومت است | وزیر دفاع سوریه: بعد از عملیات طوفان الاقصی جهان تغییر کرد
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • رسول خادم مردی از دیار شرف و مردانگی؛ یک پهلوان زنده!
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت