Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@04:59:26 GMT

رضاییان: از تصمیم تارتار برای معرفی خاطیان حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۴۰۶

رضاییان: از تصمیم تارتار برای معرفی خاطیان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می‌گوید تمام تلاشش را برای حل مشکلات مالی انجام می‌دهد تابازیکنان با تمام وجود در ۴ مسابقه پایانی لیگ برتر حضور پیدا کنند.

به گزارش مشرق، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: مشکلات مالی ما دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و متاسفانه شرایط به سمت و سویی رفت که حاشیه‌هایی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود آقای تارتار به عنوان سرمربی تیم واکنش مناسبی داشتند تا با کنترل شرایط بتوانیم در بازی‌های آینده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

جریمه سپاهان و ذوب‌آهن به دلیل رفتار هواداران جریمه سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس بازیکنان استقلال به شفر اعتماد ندارند! پول‌سوزی به سبک استقلال و پرسپولیس

وی ادامه داد: بازی‌های بعدی ما در لیگ برتر خیلی مهم است. به نوعی سازمان لیگ، کمیته داوران، همه بخش‌های فدراسیون و باشگاه‌های دیگر می‌خواهند نتیجه زحمات یکساله‌شان را در هفته های پایانی بگیرند و ما نباید با تحصن و اعتراض چند بازیکن همه چیز را زیر سوال ببریم. ما باید با قدرت لیگ برتر را ادامه دهیم. همانطور که می‌دانید در هفته‌های پایانی با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم و باید با تمام وجود در این دو مسابقه به میدان برویم تا در نهایت برای قهرمانی حق به حقدار برسد. همچنین پیکان و ذوب‌آهن هم برای کسب جایگاه مطلوب در لیگ تلاش می‌کنند و لازم است بهترین عملکرد را در ۴ مسابقه آینده داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص نامه‌ای که سازمان لیگ به این باشگاه ارسال کرده گفت: از آقای بهاروند و فتاحی تشکر می‌کنم و افرادی که مقصر بودند را معرفی می‌کنیم.

رضاییان درباره کنار گذاشتن چند بازیکن توسط مهدی تارتار از تمرینات بیان کرد: سرمربی تیم با توجه به برخی حواشی چنین تصمیمی گرفته و ما نیز حمایت می‌کنیم. هر بازیکنی را که ایشان در اختیار باشگاه بگذارد، ما طبق مقررات با آنها برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات مالی حل شود. بازیکنان پارس جنوبی قطعاً پولشان را دریافت می‌کنند. این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. بازیکنانی که سال گذشته هم با ما بودند، می‌توانند گواهی بدهند که سال گذشته ۱۰۰ درصد پولشان را دریافت کردند و امسال هم این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد.

وی در پایان افزود: بسیار خوشحالم که نمایندگان استان بوشهر برای اولین بار در تاریخ به دو تیم رسید. جا دارد صعود شاهین بوشهر را به همه مردم خوب استان بوشهر و دست‌اندرکاران این تیم تبریک بگویم. انشاالله از این پس هم شاهد اتفاقات خوب برای فوتبال بوشهر و البته قدرت‌نمایی دو تیم حاضر در لیگ برتر از این استان باشیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بهرام رضاییان پارس جنوبی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با پیگیری تلفنی صورت گرفته از طریق رئیس سازمان سنجش کشور قرار شد برای داوطلبان بازمانده از سیل در زیرکوه تصمیم جدید اتخاذ شده و مساعدت لازم صورت گیرد.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران درخصوص پیگیری انجام شده برای بازماندگان از کنکور در شهرستان مرزی زیرکوه به دلیل وقوع سیل افزود: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وی افزود: این موضوع نگرانی‌هایی برای خود داوطلبان و والدین آنان ایجاد کرده، لذا طی تماس تلفنی با دکتر پورعباس، رئیس سازمان سنجش کشور، اوضاع امروز شهرستان زیرکوه تشریح شد تا برای داوطلبان چاره‌اندیشی صورت گیرد.

قناعت بیان کرد: در این تماس تلفنی، قرار شد برای دانش آموزانی که به دلیل وقوع سیل و مسدودی راه‌ها به حوزه‌های آزمون نرسیدند مساعدت لازم و تصمیم گیری جدیدی صورت بگیرد تا این بزرگواران از نگرانی دربیایند.

استاندار بیان کرد: با این وجود اگر دانش آموزی نتوانسته به کنکور برسد نگران نباشد، جبران خواهد شد و تصمیم خوب و جدیدی را سازمان سنجش کشور برای آن‌ها خواهد گرفت.

وی با اشاره به بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی، گفت: تمام دستگاه‌های متولی و تیم‌های امدادی در سطح استان در حالت آماده باش هستند تا کمترین آسیب ناشی از سیل به مردم برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده