Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@14:52:48 GMT

تلگرام طلایی آلوده به نرم افزار جاسوسی است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۴۴۳

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا رضایی عصر چهارشنبه در برنامه آموزش همگانی ویژه کیشوندان افزود: استفاده از اپلیکیشن های عبور از فیلترینگ عواقب خطرناکی دارد٬ زیرا اساس کار این نرم افزارها سوء استفاده از اطلاعات خصوصی کاربران است.

وی به شرکت کنندگان در این برنامه توصیه کرد: هنگام نیاز به هر نرم افزار، آن را حتما از منبع اصلی دانلود کنند تا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضایی اضافه کرد: کیشوندان در خریدهای اینترنتی باید دقت کرده و قبل از دیدن حضوری کالا، از واریز هرگونه وجه خود داری کنند.

رییس پلیس فتا کیش یادآور شد: مردم می توانند به صورت شبانه روزی پرسش های خود در این زمینه ها را از کارشناسان پلیس فتا از طریق وب سایت این پلیس به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir در بخش فوریت های سایبری مطرح کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • انسداد برخی از راه‌های خراسان جنوبی