Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:52:50 GMT

شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه الهی ماندگار است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۵۲۲

شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه الهی ماندگار است

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه الهی ماندگار بود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده امشب در مراسم گرامیداشت سالروز «شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس» که در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار ماموریت و رسالت حفظ و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد؛ این شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بوده است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: علما، بزرگان و مردم همواره عشق و ارادت خود را به امام راحل نشان دادند و در پیروی از ائمه اطهار(ع) بیش از یک هزار و 400 سال مجاهدت کردند و خدا نیز بهترین ارمغان را یعنی پیروزی انقلاب اسلامی هدیه داد و حاکمیت دین برای جامعه بزرگ ایرانی هدیه کرد.

فهمیده تصریح کرد: در آن زمان دو ابرقدرت شرق و غرب مخالفت علنی با انقلاب داشتند و تلاش رژیم صهیونیستی در براندازی نظام اسلامی نشان از حقانیت انقلاب بود و آمریکای جنایتکار که قبل از انقلاب تمام کشور در دست آن‌ها بود، شکست خورد و منافع آن‌ها در خطر بود.

امام جمعه بیرجند: واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس پیام بزرگ برای جهانیان استمراسم شکرگزاری شکست آمریکا در صحرای طبس ‌برگزار می‌شودمراسم 5 اردیبهشت در صحرای طبس با شکوه‌تر از قبل برگزار شود

وی ادامه داد: سفارت خانه‌های آمریکا همواره در حال توطئه و خیانت به انقلاب اسلامی بودند و دانشجویان خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را اشغال کردند و در اختیار گرفتند لذا آمریکا به دنبال عملیات نظامی بود و با تمام قدرت و تاکتیک و تجهیزات و کمک از کشورهای همسایه و جاسوسان داخلی وارد کشور شد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور خاطرنشان کرد: آن‌ها مطمئن بودند عملیات نظامی «پنجه عقاب» پیروز می‌شود اما طوفان شن و امداد غیبی مانع عملیات آن‌ها شد و خداوند حقانیت انقلاب و نظام اسلام را مقابل تمام استکبار جهانی هدیه کرد.

فهمیده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل بیش از 30 سال این انقلاب اسلامی را هدایت کردند و به اثبات رساندند اظهار کرد: به کوری چشم استکبار جهانی، جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را گرفتیم و مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را به ملت هدیه دادند.

وی افزود: در طول تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده است و استکبار جهانی بداند هر چه دشمنی کند این ملت ایران و رهبری همچون نهضت امام حسین(ع) به راه خود ادامه می‌دهند و تا خودسازی و تمدن سازی و تحویل این تمدن نوین اسلام به امام زمان(عج) به مسیر خود ادامه خواهند داد.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: نیروهای مسلح با هم وحدت و انسجام دارند و دست ارتش در دستان سپاه قرار دارد و شعار امسال ما نیز «ما پیروزیم» است.

انتهای پیام/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس

مراسم گرامیداشت سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ چهل‌وچهارمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی استاندار خراسان‌جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و قشرهای مختلف مردم در محل وقوع این واقعه (مسجد شکر طبس) برگزار شد.

افتتاح سایت اینترنت همراه در محوطه مسجد شکر، اجرای سرود، خاطره گویی و روایتگری شاهدان عینی واقعه صحرای طبس، سخنرانی همسر شهید محمد منتظر قائم و رونمایی از ۵۰ پوستر طراحی شده در رویداد ملی «افول ابرهه» از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

به گزارش ایمنا، چند فروند هواپیما و بالگرد نظامی آمریکا که به جهت انجام عملیات خرابکارانه و آزادی گروگان‌های آمریکایی وارد ایران شده بودند، پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ بر اثر طوفان شن در صحرای طبس از بین رفتند و عملیات آمریکایی‌ها با عنوان «پنجه عقاب» با شکست مواجه شد.

صحرای طبس در فاصله ۱۳۰ کیلومتری محور طبس - یزد قرار دارد و پنجم اردیبهشت هر سال به همین مناسبت مراسمی با حضور مردم و مسئولان در محل مسجد شکر طبس (محل وقوع واقعه) برگزار می‌شود.

کد خبر 747500

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند