Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@05:45:09 GMT

از تصمیم تارتار برای معرفی خاطیان حمایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۷۸۰

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیم فوتبال این باشگاه بیان کرد: مشکلات مالی ما دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست و متاسفانه شرایط به سمت و سویی رفت که حاشیه‌هایی را شاهد باشیم. با این وجود آقای تارتار به عنوان سرمربی تیم واکنش مناسبی داشتند تا با کنترل شرایط بتوانیم در بازی‌های آینده لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی‌های بعدی ما در لیگ برتر خیلی مهم است. به نوعی سازمان لیگ، کمیته داوران، همه بخش‌های فدراسیون و باشگاه‌های دیگر می‌خواهند نتیجه زحمات یکساله‌شان را در هفته های پایانی بگیرند و ما نباید با تحصن و اعتراض چند بازیکن همه چیز را زیر سوال ببریم. ما باید با قدرت لیگ برتر را ادامه دهیم. همانطور که می‌دانید در هفته‌های پایانی با تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم و باید با تمام وجود در این دو مسابقه به میدان برویم تا در نهایت برای قهرمانی حق به حقدار برسد. همچنین پیکان و ذوب‌آهن هم برای کسب جایگاه مطلوب در لیگ تلاش می‌کنند و لازم است بهترین عملکرد را در ۴ مسابقه آینده داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در خصوص نامه‌ای که سازمان لیگ به این باشگاه ارسال کرده گفت: از آقای بهاروند و فتاحی تشکر می‌کنم و افرادی که مقصر بودند را معرفی می‌کنیم.

رضاییان درباره کنار گذاشتن چند بازیکن توسط مهدی تارتار از تمرینات بیان کرد: سرمربی تیم با توجه به برخی حواشی چنین تصمیمی گرفته و ما نیز حمایت می‌کنیم. هر بازیکنی را که ایشان در اختیار باشگاه بگذارد، ما طبق مقررات با آنها برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل پارس جنوبی درباره مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مشکلات مالی حل شود. بازیکنان پارس جنوبی قطعاً پولشان را دریافت می‌کنند. این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. بازیکنانی که سال گذشته هم با ما بودند، می‌توانند گواهی بدهند که سال گذشته ۱۰۰ درصد پولشان را دریافت کردند و امسال هم این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد.

وی در پایان افزود: بسیار خوشحالم که نمایندگان استان بوشهر برای اولین بار در تاریخ به دو تیم رسید. جا دارد صعود شاهین بوشهر را به همه مردم خوب استان بوشهر و دست‌اندرکاران این تیم تبریک بگویم. انشاالله از این پس هم شاهد اتفاقات خوب برای فوتبال بوشهر و البته قدرت‌نمایی دو تیم حاضر در لیگ برتر از این استان باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روابط عمومی فوتبال مشکلات مالی لیگ برتر پرسپولیس پارس جنوبی سازمان لیگ مشکلات استان بوشهر پارس جنوبی پرسپولیس روابط عمومی سازمان لیگ کمیته داوران تار تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد

دفتر نخست‌وزیر جامائیکا اعلام کرد که کشور فلسطین را رسما به رسمیت می‌شناسد.

همچنین کامینا جانسون اسمیت، وزیر امور خارجه جامائیکا، تصمیم دولت جامائیکا برای به رسمیت شناختن رسمی فلسطین را به‌عنوان یک کشور تایید کرد.

با این اقدام، جامائیکا به ۱۴۰ کشور دیگر عضو سازمان ملل متحد می‌پیوندد که از راه‌حل ۲دولتی برای مناقشه رژیم صهیونیستی و فلسطین حمایت می‌کنند. جانسون اسمیت بر تعهد جامائیکا به رعایت اصول منشور ملل متحد، ترویج احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و حق تعیین سرنوشت تاکید کرد.

این تصمیم در بحبوحه نگرانی‌های طولانی مدت در مورد بحران غزه گرفته شده است و جامائیکا از آتش‌بس فوری و افزایش دسترسی به کمک‌های بشردوستانه حمایت می‌کند. دولت بر حمایت خود از گفتگو‌های دیپلماتیک به عنوان کلید حل مناقشه و تضمین امنیت و حاکمیت همه طرف‌های درگیر تاکید می‌کند.

وزارت امور خارجه این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تصمیم با تعهد قوی جامائیکا به اصول منشور سازمان ملل متحد است که به دنبال ایجاد احترام متقابل و همزیستی مسالمت‌آمیز بین طرف‌ها و همچنین به رسمیت شناختن حق مردم برای تعیین سرنوشت است.

براساس گزارش روسیا الیوم، پس از قطعنامه‌ای که مجمع عمومی با اکثریت قاطع در ۲۹ نوامبر تصویب کرد، فلسطین به عنوان دولت غیرعضو ناظر در سازمان ملل پذیرفته شد. فلسطین در سال ۲۰۱۱ درخواست عضویت کامل کرد، اما درخواستش در آن زمان از حمایت لازم برای انتقال به مرحله رأی‌گیری در شورای امنیت برخوردار نشد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)