Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@19:03:39 GMT

تمام پیمانکاران متخلف تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۰۰۰

به گزارش اکوفارس، شریف خسروی در گفت‌وگو با تسنیم، با یادآوری این‌که پل "کاکارضا" حدود 1.5 سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود، اظهار کرد: این پل در سیل اخیر لرستان تخریب شد که متاسفانه یک نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

وی افزود:‌ این در حالی است که یک دهنه پل سال 1365 ساخته شده بود و با عمر حدود 33 سال کاملا سالم ماند و هیچ آسیبی به آن نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این‌که کارفرمای پل کاکارضا راه و شهرسازی بوده است، تصریح کرد:‌ عوامل مرتبط با این پروژخه از جمله ناظر و سازنده این پل با دستور مقام قضایی احضار و برخی از آنها همچنان در بازداشت هستند.

فرماندار الشتر با اشاره به این‌که حدود 90 دهنه پل در ابعاد مختلف و بیش از 150 کیلومتر راه بین 30 تا 100 درصد تخریب شدند، گفت: با توجه به حجم بالای تخریب زیرساخت‌ها با پیگیری فرمانداری تمام پیمانکاران متخلف تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

خسروی با بیان این‌که در مجموع سیل حدود 350 میلیارد تومان به شهرستان الشتر خسارت وارد کرد، گفت: حجم سیلاب دور شهر الشتر حدود 510 مترمکعب بر ثانیه بود.

وی همچنین از عزل دهیاران کم‌کار خبر داد و با بیان این‌که پیشنهاد عزل مدیران کم‌کار را به استانداری داده‌ایم، یادآور شد: حدود دو هفته قبل از وقوع سیل اقداماتی نظیر لایروبی، احداث خاکریز دور شهر و... انجام شد و خوشبختانه همین آمادگی باعث شد تا تلفات جانی نداشته باشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

وی از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و گفت: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح بازار کشف شده است.

سردارزاده افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفین به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گرانفروشی، کم فروشی و غیره را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 6098237

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • ببینید | تعقیب در خیابان
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی