Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور در این گفت وگو ،اظهارکرد: در اجرای منویات رییس جمهور وبرحسب دستور مقام عالی وزارت ورزش  وجوانان وتاکید مدیرکل ورزش وجوانان لرستان مبنی براعزام گروه روانشناسان به مناطق سیل زده سه گروه روانشناس  که با دستگاه ورزش وجوانان در همکاری هستند را به شهرستان سیل زده پلدختر اعزام کردیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بروز خسارات روحی وروانی ناشی از سیل اخیر در بین مردم سیل زده پلدختر ،افزود: این  روانشناسان با توجه به تکنیک های درمانی خاص خود  در جهت  بهبود شرایط روحی وروانی وکاهش آلام آنان تلاش می کنند.

 عزیزپوربااشاره به استفاده از روانپزشکان  استانهای دیگر از اعزام 5 روانپزشک از استان البرز به مناطق سیل زده پلدختر طی هفته آینده خبرداد و گفت: این روانپزشکان با مستقر شدن در مناطق سیل زده راهکارهایی برای عبور از شرایط پسابحران وایجاد امیدواری در زندگی برای جلوگیری از افسردگی به مردم خسارت دیده  ارائه می دهند.

 معاون جوانان  وامور فرهنگی ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر نقش سازنده روانشناسان در شرایط بحرانی ناشی از از بلایای طبیعی ،یادآورشد: این روانشناسان با مردم سیل زده وقت می گذارند و با همه اقشاراین  جامعه هدف نیز صحبت می کنند وبا ارائه راهکارهای مختلف روانشناسی باعث تسکین آنان وامیدواریشان به زندگی در جهت ساختن آینده  وبازسازی زندگی شان می شوند.

او با بیان اینکه این روند تا رسیدن مناطق سیل زده به وضعیت عادی ادامه خواهدداشت ،خاطر نشان کرد: هدف ما ابتدا ایجاد آرامش روانی در بین مردم  سیل زده با بیرون آوردن آنان از شرایط بحرانی است ودیگر آنکه با ایجاد یک کار میدانی در جهت  شناخت خواسته ها و مطالبات مردم سیل زده براساس داده های روانشناسی وتحقیق های صورت گرفته وارائه نتایج آن  به مسئولین  گام برمی داریم.

عزیزپور در ادامه از توزیع بروشور های روانشناسی در بین مردم سیل زده  خبرداد و گفت : این بروشور های روانشاسی در  جهت آموزش تکنیک های خاص روانشناسی  به مردم وایجاد  آرامش در آنان  در سطح مناطق سیل زده شهر وروستا وکمپ های سیل زدگان  توزیع خواهدشد.

معاون  جوانان وامور فرهنگی ورزش وجوانان لرستان همچنین از راه اندازی  سه ایستگاه مشاوره رایگان در کمپ  سیل زدگان پلدخترخبرداد و عنوان کرد:  این روانشناسان علاوه براینکه هرروز با مردم سیل زده در ارتباط هستند  دراین ایستگاه ها نیز به مراجعه کنندگان مشاوره های لازم را ارائه می دهند .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش روانشناسی سیل ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روز‌های پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا، گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه (۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹ اردیبهشت) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: ایسنا

tags # بارش باران ، آب و هوا ، اخبار هواشناسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر