Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:30:10 GMT

نقش سازمان لیگ در ناکامی استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۱۴۲

نقش سازمان لیگ در ناکامی استقلال و پرسپولیس

فشردگی مسابقات نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا دلیل مهمی برای عدم نتیجه گیری استقلال و پرسپولیس در هفته اخیر عنوان شده است.

سرویس ورزش مشرق – نگاهی سطحی به فاصله دیدارهای پیش رو برای تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن تا بازی بعدی شان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌کند هر سه نماینده کشورمان در وضعیت سختی باید خود را برای دیدارهای حساس پیش رو در لیگ قهرمانان آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه سرخابی‌ها که نیاز مبرم به دو برد در هر دو دیدار پایانی برایشان احساس می‌شود. مرور تاریخ برگزاری دیدارهای پیش رو مشخص می‌کند سرخابی‌ها باید به دلیل تصمیمات سازمان لیگی‌ها در شرایطی سخت مانند منگنه و بدون ملاحظات بین المللی به زمین بروند!

**استقلال

تیم استقلال که سوم اردیبهشت در ابوظبی برابر الهلال به میدان رفت باید هفتم و یازدهم همین ماه روبروی پدیده در مشهد و استقلال خوزستان در تهران به میدان برود و سپس خود را برای پذیرایی از الدحیل برای روز ۱۶ اردیبهشت آماده کند! فاصله‌ای ۱۳ روزه تا بازی بعد که تقریباً میانگین هر ۴ روز یک بازی را برای نماینده کشورمان رقم می‌زند!

**پرسپولیس

دیگر نماینده ایران پرسپولیس است که دوم اردیبهشت به دیدار الاهلی در دبی رفت و حالا باید ششم همین ماه بازی سنگینی در خانه مقابل سپاهان و بعد از آن دیداری سنگین‌تر در تبریز برابر تراکتورسازی برگزار کند. پرسپولیس بعد از این مسابقه حساس باید راهی تاشکند شده و ۱۶ اردیبهشت قابل پاختاکور به میدان برود. در فاصله ۱۴ روز با میانگین هر ۴ روز یک بازی!

**ذوب آهن

وضعیت برای ذوب آهن بدتر از دو نماینده دیگر ایران است. این تیم که سوم اردیبهشت با الوصل دیدار داشت باید تا روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت که با الزوراء عراق مصاف دارد طی ۱۴ روز ۳ دیدار در لیگ برگزار کند. میانگین هر ۳ روز یک بازی! این تیم یک دیدار عقب افتاده در لیگ برتر هم دارد که در این فاصله برنامه ریزی شده است! ذوب آهن باید در تاریخ‌های ۶، ۱۰ و ۱۳ اردیبهشت به ترتیب در اصفهان مقابل تراکتورسازی و سایپا و سپس در جم مقابل پارس جنوبی به میدان برود!

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال استقلال خوزستان الزوراء عراق الهلال پرسپولیس تبریز تراکتورسازی ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز شاهد رسمی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستیم، گفت: پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه نیز به مردم واگذار شده بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نشست واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت: امروز آیین‌ واگذاری دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران با تلاش ارکان مختلف برگزار می‌شود. دو دهه است که از تصویب واگذاری این دو باشگاه می‌گذرد و امروز این قطار یه ایستگاه آخر رسید.

وی افزود: امروز واگذاری رسمی این دو باشگاه و انتقال آنها به بخش خصوصی اعلام می‌شود. امیدوار هستیم این واگذاری نقطه عطفی در ذر ورزش ایران باشد. در این مرحله از واگذاری که در یک مزایده شفاف انجام شد، مشتریان با اهلیت برای مالکیت و مدیریت این دو باشگاه اقدام کردند. پس از هشت بار مزایده سازمان خصوصی سازی به عنوان نماینده دولت در تعامل با وزارت ورزش به سرانجام رسید.

پیش از این ده درصد سهام دو باشگاه به مردم واگذار شد. اگر این اتفاق رخ نمی‌داد امروز شاهد واگذاری دو باشگاه نبودیم. امروز 85 درصد سهم باشگاه استقلال مربوط به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است. کنسرسیوم بانکی، متشکل از پنج بانک نیز به همین ترتیب برای خرید باشگاه پرسپولیس اقدام کرد.

لازم به ذکر است، باشگاه استقلال به ارزش 2800 میلیارد تومان و پرسپولیس با ارزش 3200 میلیارد تومان به کنسرسیوم سهام‌داران پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیوم پنج بانک غیردولتی واگذار شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!