Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:58:03 GMT

یونایتدیک بار دیگر شهرآورد منچستر را به سیتی واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۲۵۶

یونایتدیک بار دیگر شهرآورد منچستر را به سیتی واگذار کرد

تهران- ایرنا- تیم های منچسترسیتی و ولورهمپتون دیدارهای معوق خود از هفته سی ویکم لیگ برتر انگلیس را برابر منچستریونایتد و آرسنال با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش بامداد پنج شنبه ایرنا؛ شاگردان«پپ گواردیولا» که برای برگزاری این دیدار معوق در ورزشگاه «اولدترافورد» به دیدار دیگر تیم همشهری یعنی منچستریونایتد رفته بودند با ارائه بازی حساب شده میزبان را دراین شهرآورد زمین گیر کرده و با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار آبی آسمانی ها به رغم اینکه میهمان بودند دربیش از 63 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را دراختیار خود داشتند.
آنان هر چند در نیمه نخست موفق به گلزنی نشدند اما صبر پیشه کرده و با تلاش مستمر و اصرار بر حرکت دادن توپ برروی زمین بالاخره دروازه حریف نامدار خود را گشودند و پنجاه و سومین پیروزی تیم خود در تاریخچه شهرآوردهای شهر منچستر را مقابل شیاطین سرخ جشن گرفتند.
«برناردو سیلوا» دردقیقه 54 و«لروی سانه» دردقیقه 66 گل های زیبای منچسترسیتی را درون دروازه شیاطین سرخ جای داده و یک پیروزی دیگر دراین شهرآورد را به سود تیم خود به ثبت رساندند.
البته بازیکنان این تیم دراین بازی 8 حمله موفق برروی دروازه حریف طراحی کردند که پنج موقعیت آنان در دروازه حریف و 2 حمله آنان به گل ختم شد.
این درحالی است شاگردان«اوله گنارسولسشیر»دراین دیدار 12 حمله و ضد حمله را برروی دروازه میهمان طراحی کرده که تنها یکی از حملات آنان در چارچوب بود.
تیم منچسترسیتی که رقابت نزدیکی با لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر جزیره دارد با کسب هر سه امتیاز این دیدار 89 امتیازی شد و یک بار دیگر در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
تیم منچستریونایتد نیز با قبول این شکست در شهرآورد شهر منچستر و 64 امتیاز اندوخته خود در جایگاه ششم جدول رده بندی این رقابت ها ماند.
با کسب این نتیجه کار شیاطین سرخ برای کسب یکی از سهیمه های لیگ برتر انگلیس درفصل بعد لیگ قهرمانان اروپا مشکل تر از قبل شد.
در دیگر دیدار معوق از هفته سی ویکم تیم ولور همپتون تیم آرسنال مدعی کسب یکی از سهیمه های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه قابل توجه 3 بریک شکست داد.
تیم ولور همپتون با کسب هر سه امتیاز این دیدار 51 امتیازی شد و درجایگاه هفتم جدول این مسابقات باقی ماند.
تیم آرسنال نیز 66 امتیازی ماند و با یک پله سقوط درجدول رده بندی این مسابقات به جایگاه پنجم جدول این مسابقات نقل مکان کرد.
شبک**ورزشی**9144**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر انگليس منچسترسيتي و يونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود

ضمیر کابلوف، نماینده ويژه روسیه برای افغانستان، در دیدار با معاون سیاسی رئیس‌ الوزرای طالبان گفت: مسکو خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان است.

کابلوف تأکید کرد: روابط مثبت روسیه با افغانستان ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران این کشور علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

عبدالکبیر در این دیدار گفت: تلاش‌های مشترک کابل و مسکو می‌تواند از تهدیدها در منطقه جلوگیری کند.

وی ابراز امیدواری کرد در نشست «فارمت مسکو» به افغانستان عضویت رسمی داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم