Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@18:03:01 GMT

مرکزمديريت راه هاي کشور: 9 محورشرياني مسدود است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۳۳۵

مرکزمديريت راه هاي کشور: 9 محورشرياني مسدود است

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - مرکز مديريت راه هاي کشور پنجم ارديبهشت ماه سال جاري اعلام کرد: در حال حاضر 9 محور شرياني و 12 محورغيرشرياني کشور مسدود است و در ساير مسيرها تردد به روال عادي در جريان است.

به گزارش بامداد پنج شنبه ايرنا، هم اکنون ، پلدختر- کوهدشت، پلدختر- دره شهر، محور قديم پلدختر- خرم آباد ، کمربندي دهلران، راور- ديهوک، شهداد - نهبندان، اهواز- آبادان ، لنگرود - شلمان تا اطلاع بعدي و مسير اهرم- فراشبند از ساعت 19 الي 7 صبح روز بعد مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين محورهاي غيرشرياني بندرترکمن - سه راهي يساقي، گميشان-خواجه نفس (داراي انسداد يکطرفه ساعتي)، کمربندي بستان- سوسنگرد ، چغازنبيل- شوشتر، بستان- چذابه، قديم بستان- چذابه، فنوج- رمشک ، چاهان - زرآباد، شهداد- اندوهجرد، طرود– معلمان، شادگان-سه راهي دارخوين و کلاله-گنبد به علت نبود ايمني تردد تا اطلاع بعدي مسدود هستند.
** محورهاي داراي انسداد فصلي
اولنگ - شاهرود، شمشک - ديزين ، پونل - خلخال، سي سخت - پادنا، گنجنامه -تويسرکان، سروآباد - پاوه و وازک - بلده نيز به علت نبود ايمني تا اطلاع بعدي مسدود است.
هم اکنون تردد در محورهاي چالوس، هراز، فيروزکوه و آزادراه رشت - قزوين (رفت و برگشت) روان است و بارش باران در برخي از محورهاي استان خراسان رضوي اين محورها را لغزنده کرده است.
هموطنان مي توانند براي اطلاع از آخرين وضعيت راههاي کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پيامک و يا با شماره‌ تلفن هاي 141 و 88925252 تماس بگيرند.
شبک**1108**1708
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانداری بم اعلام کرد: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

طبق این اعلام همچنین ۱۰ خانه مسكوني نیز در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

به قرار اطلاع بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود واقع در شرق استان است که منجر به ورود آب به منازل مردم روستای خان خاتون شد.

دیگر خبرها

  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی