Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@09:38:12 GMT

سوریه خواستار انجلال ائتلاف به رهبری آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۴۲۳

سوریه خواستار انجلال ائتلاف به رهبری آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «محمود الشوا»، معاون وزیر دفاع سوریه تاکید کرد: این کشور همه خاک خود را از گروه‌های تروریستی و از هر گونه حضور غیر قانونی بیگانگان آزاد خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت، نیروهای اشغالگر آمریکا و تروریست‌های وابسته به آن به بازداشت آوارگان سوری در اردوگاه الرکبان ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سخنرانی خود در هشتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو خاطرنشان کرد: سوریه با اظهارات آمریکا در مورد باقی‌ ماندن بخشی از نیروهای این کشور در خاک سوریه آن هم به صورت غیر قانونی مخالف است و آنچه که آنها از طریق تروریسم نتوانستند محقق کنند از طریق اجرای محاصره اقتصادی هم نمی‌توانند محقق سازند. سوریه خواستار انحلال ائتلاف بین‌المللی تحت امر آمریکا و خروج همه نیروهای غیر قانونی در خاک سوریه است.

شوا تصریح کرد، دولت ترکیه از پایبندی به تعهدات خود شانه خالی می‌کند؛ تعهداتی که در توافقنامه سوچی در مورد ادلب به آن دست یافته است.

وی در پایان گفت: ما در مبارزه با تروریسم برای آزادی تمامی خاک خود مصمم هستیم.

انتهای پیام /

183 / 156 سوریه ائتلاف آمریکا تروریسم خروج نظامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه ائتلاف آمریکا تروریسم خروج نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

یک رسانه عبری زبان نوشت صدها خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به مقامات نظامی صهیونیست فرستادند و در آن خواستار حمله نکردن به رفح شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو امروز -شنبه- نوشت: بیش از ۶۰۰ خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر ارسال کردند و خواستار عدم تجاوز به رفح شدند.

خانواده سربازان صهیونیست به گالانت و هالوی گفتند: ما دیگر به شما اعتماد نداریم و ورود به رفح می‌تواند یک تله مرگبار باشد.

چندین مقام آمریکایی: اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به رفح، واشنگتن را مطلع خواهد کرد

چندین مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن، اعلام کردند که اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به منطقه رفح در نوار غزه، واشنگتن را مطلع خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، اسرائیل قصد دارد در صورت آغاز حمله به رفح، آمریکا را در جریان طرح و روند مربوط به تخلیه غیرنظامیان از رفح قرار دهد.

به نقل از آناتولی، همچنین مقام‌های آمریکایی تاکید کرده‌اند که نگرانی واشنگتن نسبت به خطر افتادن جان شماری زیادی غیرنظامی در صورت آغاز حمله به منطقه رفح هنوز رفع نشده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که کشورش از حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح در نوار غزه حمایت نخواهد کرد.

از سوی دیگر کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید از مخالفت آمریکا با حمله زمینی احتمالی اسرائیل به منطقه رفح خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند