Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@21:55:18 GMT

طرح ملی «جهاد همبستگی» در لرستان رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۷۸۵

طرح ملی «جهاد همبستگی» در لرستان رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از لرستان، غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین چهارشنبه، چهارم اردیبهشت در جریان سفر به لرستان و بازدید از روستای سیل‌زده دمرود این شهرستان ضمن تشکر از همیاری و کمک همه ایرانیان و مردم معتقد به انقلاب اسلامی و دوستدار مردم در جریان سیل اخیر، اظهارکرد: ما امروز وارد استان لرستان شدیم که هم خدا قوتی بگوییم به عزیزانی که در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند و هم‌عرض سلام داشته باشیم خدمت مردم خوب، متدین و انقلابی استان لرستان، کارها خیلی خوب پیش رفته و ما ممنون مردم هستیم و قبل از آن شاکر خداوند متعال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که طرح جهاد همبستگی ملی را در حدود ۱۰ روز گذشته در استان گلستان در آق‌قلا طرح کردیم، تصریح کرد: آحاد مردم نجیب و خوب ما که در هر مشکلی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند آن همدلی خود را نشان می‌دهند این‌بار نیز همه می‌بایست به میدان بیایند.

غیب پرور با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح همبستگی ملی می‌بایست هماهنگ با دولت عمل می‌کردیم و هماهنگی‌ها شده به طوری که با رئیس بنیاد مسکن کشور در خرم‌آباد جلسه داریم که سازوکار این را مشخص کند، تصریح کرد: این طرح عبارت از همین مطلب است که مردم هر محل با محوریت مسجد یک‌خانه را عهده‌دار شوند این در حالی است که خانه‌ای که ما تعریف کردیم خانه ۷۰ تا ۸۰ متری است که به‌راحتی هر محل می‌توانند با کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این مطلب که یک سامانه تعریف‌شده که این سامانه را در لرستان آورده‌ایم، اعلام خبر در استان گلستان بود اما رونمایی از این سامانه در استان لرستان انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم در سرتاسر استان‌هایی که در معرض سیل قرار گرفتند بتوانند کاری که در شأن مردم باشد با کمک همگان انجام دهیم.

غیب‌ پرور با تاکید بر اینکه در استان لرستان برآورد روی ۱۳ هزار و ۶۰۰ مسکن است، اضافه کرد: بخشی را اساساً باید از ابتدا ساخت و بخشی نیاز به بازسازی دارد ولی بازسازی به‌صورت اساسی است.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مظفر جمالی‌نژاد، ظهر امروز، در دیدار  با استاندار لرستان گفت: تحقق  شعار سال برای امید و اعتمادآفرینی‌ هرچه بیشتر در جامعه نیازمند همراهی و اهتمام دستگاه‌های اجرایی است.

او با اشاره به اتخاذ سیاست پیشگیرانه و اقدام به‌موقع دیوان محاسبات لرستان در چارچوب اختیارات قانونی، اضافه کرد: استفاده از تهیه تفریغ زودهنگام، تهیه گزارش‌های تحلیلی و آسیب‌شناسی و راه‌اندازی سامانه 198 ازجمله اقدامات این اداره‌کل است.

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان عنوان کرد: رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی، بازدید‌های میدانی، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های  آموزشی و تخصصی از دیگر اقدامات این اداره‌کل بوده‌است.

جمالی‌نژاد با اشاره به کمک به پیشرفت و توسعه لرستان، بیان کرد: دستاوردهای خوبی را در تحقق منابع  و مصارف بودجه،  جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی به‌دست آورده‌ایم.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این نشست گفت: تصمیم‌گیری  مؤثر و اجرای برنامه‌های کلان و راهبردی نیازمند اصلاح و بازنگری در فرآیندها و نظام بودجه‌ریزی فعلی است.

او ورود دیوان محاسبات را به حوزه شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی بسیار مهم دانست و یادآور شد: از ارسال گزارش‌های  تحلیلی و نتایج نظارت برخط ماهانه برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر استقبال می‌کنیم.

انتهتی پیام/645

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • لرستان بارانی می‌شود