Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در حال حاضر 356 فرزند شهید دارای تحصیلات عالیه در استان بیکار هستند.

هدایت مظلومی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرزندان شهدا برای استخدام در دستگاه های اجرایی همانند دیگر اقشار جامعه در آزمون شرکت می کنند ولی با وجود سهمیه 25 درصدی، تعداد کمتری استخدام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استخدام خانواده شهدا و ایثارگران در مراکز خصوصی با توجه به مسایل تشویقی همچون معافیت از پرداخت بیمه فرد اشتغال شده تا 5 سال از سوی این اداره به شرط پایداری اشتغال پرداخت شده و تخفیف مالیاتی نیز برای بخش خصوصی نیز در نظر گرفته می شود.
وی با اشاره به ضرورت توانمندی شغلی ایثارگران نیز افزود: مشاوران شغلی و آموزش های شغلی در مراکز آموزشگاههای با پرداخت هزینه ها صورت می گیرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: وام اشتغال همچون وام اشتغال خانگی از 20 میلیون تومان به بالا و براساس نوع طرح تسهیلات پرداخت می شود.
مظلومی خاطر نشان کرد: سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به فرزندان و همسران شهید مازندران پرداخت شد.
وی افزود: در حال حاضر هفت هزار و 995 نفر دانشجو و یک هزار و 452 دانش آموز زیر پوشش هستند و برای دانشجویان تقویت بنیه علمی و شهریه دانشگاهها و دانش آموزان نیز مشاوره تحصیلی انجام می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین اظهار داشت: تمامی خانواده های شهدا شامل پدر، مادر، همسر و فرزند و افراد تحت تکفل جانبازان و آزادگان دارای بیمه تکمیلی هستند.
استان مازندران 10 هزار و 400 شهید، 33 هزار و 750 جانباز و 2 هزار و 384 آزاده دارد.
1295/ 1602/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهيد بيكار نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد