Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:09:33 GMT

فراخوان مسابقه فرهنگی«رونق تولید» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۰۰۱۹

فراخوان مسابقه فرهنگی«رونق تولید» منتشر شد

به مناسبت دهم تیر، روز ملی صنعت و معدن و درجهت تبیین و ترویج شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری «رونق تولید» اعلام شده است، مسابقه بزرگ فرهنگی با موضوع «رونق تولید» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن مسابقه فرهنگی «رونق تولید» را برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به مناسبت دهم تیر (روز ملی صنعت و معدن) و درجهت تبیین و ترویج شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری «رونق تولید» اعلام شده است، مسابقه بزرگ فرهنگی با موضوع «رونق تولید» در رشته های مقاله نویسی ، نقاشی ، داستان کوتاه ، خوشنویسی ، جمله طلایی و عکس برگزار می کند.

 

این مسابقه در رشته های مقاله نویسی صدکلمه ای، نقاشی، عکس، داستان کوتاه، خوشنویسی، جمله طلایی و طراحی پوسترو در محورهای رونق تولید و ساخت داخل، رونق تولید و فناوری، رونق تولید و صادرات و رونق تولید و معدن برگزار می شود.

 

بنا به اعلام فراخوان این جشنواره آثارارسالی باید با محورهای فراخوان مسابقه تناسب داشته باشد، آثار در مهلت تعیین شده ارایه شود، مقاله ارسالی حداکثر باید درحجم ۱۰۰ کلمه باشد.

 

آثار از طریق واتس‌آپ به شماره تلفن ۰۹۳۸۶۲۲۴۶۳۸ ارسال شود؛ آثار دریافتی پس از ارجاع به داوری قابل‌استرداد نخواهد بود و  نشانی ارسال کنندگان آثار باید دقیق باشد و کدپستی نیز ذکر شود .

 

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 10 خرداد امسال و اعلام نتایج واهدای جوایز در روز دوشنبه 10 تیرماه طی مراسمی صورت خواهد پذیرفت.

 

به آثار برگزیده، لوح سپاس و جوایز ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه سفر زیارتی و ربع سکه طلای منقش به تمثال حضرت امام راحل (ره) اهدا و آثار واجد شرایط در یک مجلد منتشر خواهد شد.

 

نشانی دبیرخانه این جشنواره تهران، خیابان سمیه، نبش پورموسی، ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شده است و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۷۷۴۵۰۵حاصل کنند.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم خسارت سیل کانون های مساجد کانون مساجد اردبیل جشن نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران روز ارتش سال رونق تولید انتشار فراخوان روز صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد