Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - مديرکل راه آهن آذربايجان گفت: ارتقاي ايمني در حمل و نقل ريلي به عنوان يک شاخص اصلي همواره سرلوحه برنامه هاي راه آهن است.

به گزارش ايرنا، شاپور ارصلاني چهارشنبه شب در آستانه هفته ايمني در حمل و نقل ريلي در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف عمده از برگزاري اين هفته، حفظ ايمني و تلاش براي ارتقاي آن در راه آهن و هماهنگي اشاعه برنامه هاي توسعه اي ايمني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: امسال براي برگزاري اين هفته برنامه ريزي و سياست گذاري‌ هاي مدوني در راه آهن جمهوري اسلامي ايران و به تبع آن در اداره کل راه آهن آذربايجان انجام شده است.
مديرکل راه آهن آذربايجان با بيان اينکه بزرگداشت اين هفته با به صدا در آمدن صوت قطارها ساعت 9 صبح روز شنبه هفتم ارديبهشت آغاز مي شود، گفت: برگزاري همايشي با حضور مديريت بحران، هلال احمر، آتش نشاني استان و برگزاري رزمايش ايمني بر اساس دستورالعمل اداره کل ايمني و نظارت بر شبکه از اهم برنامه هاي اجرايي اين هفته است.
ارصلاني ادامه داد: در اين هفته تلاش مي شود با بررسي ابنيه فني، پل‌ها، تونل‌ها و ايستگاه‌ها و همچنين ايمني کارکنان اجرايي و حاشيه ‌نشين‌هاي اين خطوط، استانداردهاي ايمني و چگونگي ارتقاي سطح کيفيت آن مورد بررسي قرار گيرد.
وي يادآوري کرد: در اين راستا بروشور و پوسترهاي براي اطلاع عموم حاشيه نشينان خطوط ريلي در منطقه توزيع مي شود.
مديرکل راه آهن آذربايجان گفت: در اين هفته با هماهنگي هاي انجام شده حدود 300 نفر از دانش آموزان مدارس حاشيه خطوط راه آهن از اين اداره کل بازديد و در مسير تبريز - دانشگاه شهيد مدني آذربايجان با قطار مسافرت مي کنند.
ارصلاني، برپايي نمايشگاه ايمني و بهداشت در محيط کار، برنامه ارزيابي سلامت عمومي تمامي کارکنان با حضور پزشک، کارشناس مامايي و کارشناس تغذيه براي ارائه خدمات ويزيت، مشاوره و تزريق واکسن هپاتيت رايگان به بيماران ديابتي را از ديگر برنامه هاي هفته ايمني در راه آهن آذربايجان اعلام کرد.
وي گفت: تجليل از پيشکسوتان بازنشسته راه آهن آذربايجان، ديدار و قدرداني از همکاران سانحه ديده ريلي از ديگر برنامه هاي اين هفته است.
هفته ايمني در حمل و نقل ريلي از 7 تا 13 ارديبهشت برگزار مي‌ شود.
8023/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اولین نشست فصلی روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی با دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی  برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ دادگستری استان تبیین گردید.
دکتر عتباتی در این نشست با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ تلفیقی از سند تحول قوه قضائیه، دادستانی کل کشور و معاونت راهبردی و مقتضیات استان است بر حرکت به سمت ترقی، ارتقاء و تحول و تعالی عملکرد دستگاه قضایی استان تاکید کرد.
مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه موضوعاتی را درخصوص مواردی که در شعب تحقیق و اجرای احکام می‌بایست در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جدید مورد توجه قرار دهند را بیان داشت.
در این نشست پس از ارائه گزارش زارع معاون فناوری و اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان محمد پور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، اسدی معاون قضایی شورای حل اختلاف، حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بخشی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، محمد و ابراهیم علی‌نژاد، رضایی معاونین قضایی و محمدرضا معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان مطابی را در راستای اجرایی نمودن برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ بیان داشتند.
در ادامه حمیدی رئیس دادگستری سلماس، گل حسینی رئیس دادگستری میاندوآب، پوراکبر دادستان مهاباد، جعفری دادستان ماکو درخصوص مشکلات و موارد مبتلابه به نمایندگی از سوی سایر حوزه‌های قضایی استان مطالبی را طرح و در پایان با جمع بندی دکتر عتباتی و تصویب مصوباتی این نشست به کار خود خاتمه داد.
لازم به ذکر است روح الامین مدیر کل امور اراضی استان نیز در بخشی از این جلسه حاضر و گزارشی از عملکرد و میزان پیشرفت حوزه‌های قضایی در خصوص تثبیت اراضی کشاورزی ارائه که رئیس کل دادگستری استان با آسیب شناسی بر تثبیت ۸۰ درصدی اراضی کشاورزی تا هفته قوه قضاییه سال جاری تاکید نمود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی