Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: گروهی از جهادگران دانشگاه رازی کرمانشاه روز گذشته برای خدمات رسانی به روستای سیل زده چم مهر منطقه معمولان اعزام شدند.

سعید افسری، مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت جهادگران این دانشگاه در مناطق سیل زده گفت: تیم جهادی ما از ۱۳ فروردین فعالیت خود را در منطقه سیل زده معمولان آغاز کرد و این گروه به مدت ۷ روز در این منطقه مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان لرستانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسری افزود: در این اردوی جهادی، جهادگران ما فعالیت‌هایی همچون لایروبی و پاکسازی منازل مسکونی از گل و لای را انجام دادند و در زمینه پخت و توزیع غذا نیز به سایر گروه‌های جهادی حاضر در منطقه کمک کردند.
مسئول جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه اضافه کرد: روز گذشته نیز گروه دیگری از جهادگران که متشکل از ۵ جهادگر بود را به روستای سیل زده چم مهر منطقه معمولان اعزام کردیم و این گروه قرار است به مدت ۳ روز در این منطقه به مردم خدمت رسانی کند.
وی یادآور شد: علاوه بر فعالیت در بخش‌های عمرانی، در زمینه جمع آوری و ارسال کمک‌های دانشجویی به سیل زدگان لرستان نیز فعالیت داشته ایم؛ البته هنوز هم دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌های دانشگاه کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان در اختیار ما قرار دهند تا به دست سیل زدگان لرستانی برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه سیل لرستان مناطق سیل زده لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • ساخت ۱۰۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در قم توسط بسیج سازندگی
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی