Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:41:59 GMT

عملیات اجرایی ساخت پل رو گذر رودکی هفته آینده آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۱۱۴

عملیات اجرایی ساخت پل رو گذر رودکی هفته آینده آغاز می شود

بروجرد - ایرنا - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: عملیات اجرایی ساخت پل رو گذر رودکی با عقد قرار داد با پیمانکار جدید هفته آینده آغاز می شود.

امین گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نیمه تمام پل رو گذر رودکی با اعتبار 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی استانداری لرستان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با توجه به طولانی شدن عملیات احداث این پل روگذر پیمانکار طرح قول مساعد داده تا این طرح را تا پایان سال 98 به اتمام برسد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: کار ساخت عرشه فلزی پل در کارخانه انجام و سپس به محل نصب در شهرستان حمل می شود.
گودرزی اضافه کرد: امیدواریم تا با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد به بهره برداری رسیدن پل روگذر رودکی تا پایان امسال باشیم.
به گزارش ایرنا، پل روگذر رودکی به طول 300 متر بزرگ‌ترین پل روگذر شهری در استان لرستان، خیابان 45 متری شهرداری را به 45 متری بسیج متصل می‌کند که با بهره‌برداری از آن ترافیک مسیر رودکی که به دلیل تردد به محور کمربندی، گلزار شهدا و آرامستان دارالسلام و همچنین وجود کارگاه‌های مکانیکی ایجادشده کاهش می‌یابد.
عملیات کلنگ زنی پل رو گذر رودکی سال 92 آغاز شد و قرار بود با اعتباری معادل 130 میلیارد ریال در 18 ماه احداث شود تا از بار ترافیکی خیابان‌های رودکی، 45 متری بسیج و بلوار شهرداری بکاهد و تردد در این مسیر پرتردد را روان‌تر کند.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پروژه نيمه تمام عقد قرار داد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد