Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:02:51 GMT

فرهنگ عامه ظرفیت بالایی برای هویت بخشی به جامعه دارد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۱۲۷۵

فرهنگ عامه ظرفیت بالایی برای هویت بخشی به جامعه دارد

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: فرهنگ عامه ظرفیت بالایی برای هویت بخشی به جامعه، ایجاد ظرفیت فرهنگی و همچنین ایجاد چرخه‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را دارد.

رضا روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز مانند سال‌های گذشته نزدیک ۱۷۵ برنامه و بیش از دو هزار اجرا طراحی شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه داد: تصمیم گرفتیم امسال برای همگرایی بیشتر فرهنگی در سال جاری "فرهنگ عامه اصفهان" به عنوان محور انسجام بخش برنامه‌ها باشد و شامل حوزه‌های مختلفی مانند زبان، نغمه، مَثل، لالایی، آیین‌ها و... می‌شود. فرهنگ عامه ظرفیت بالایی برای هویت بخشی به جامعه، ایجاد ظرفیت فرهنگی و همچنین ایجاد چرخه‌های تولید صنایع خلاق فرهنگی را دارد.

وی ادامه داد: با وقوع حادثه سیل و در جهت همدلی با هموطنان بحران دیده تصمیم گرفته شد برنامه‌های میدانی هفته فرهنگی اصفهان لغو شود. اما برنامه‌هایی که مراکز فرهنگی شهرداری با توجه به ماهیت خود داشتند برگزار شدند و از این برنامه‌ها در راستای ایجاد همدلی بیشتر مردم اصفهان با مردم سیل زده استفاده شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان فرهنگ عامه هفته فرهنگی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری