Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ائتلاف الفتح عراق از نقش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از عراق و مقدساتش تمجید کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح عراق امروز چهارشنبه گفت که ایران برای دفاع از عراق و مقدسات آن سنگ تمام گذاشت.

وی طی سخنانی در سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی علیه داعش توسط آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالیقدر عراق گفت: حزب الله لبنان در جریان جنگ علیه داعش به نیروهای امنیتی عراق کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری گفت: همه معتقد بودند که عراق علیه گروه تروریستی داعش پیروز نمی‌شود، اما شهروندان عراقی به همه اثبات کردند که می‌توانند بزرگترین و خطرناک‌ترین گروه تروریستی در منطقه و دنیا را نابود کنند.

وی افزود که صدور فتوای آیت الله سیستانی همه جوانان عراقی را به شرکت در نبرد علیه داعش تشویق کرد.

العامری درباره حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق گفت: ما هرگونه حضور بیگانگان در خاک عراق را نخواهیم پذیرفت و نیازی به پایگاه‌های هوایی خارجی نداریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا ایران داعش عراق هادی العامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه‌های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا (یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک