Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@15:31:01 GMT

سپاهان تنور قهرمانی لیگ را داغ می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۰۷۹

به گزارش پارس نیوز، 

شاید تا همین یک ماه قبل کمتر هواداری در فوتبال ایران این پیش‌بینی را باور می‌کرد که تیم پرمهره و پرهزینه تراکتورسازی تبریز بعد از کسب نتایجی خوب در نیم‌فصل دوم و شکست مدعیانی همچون استقلال و سپاهان در شهر تبریز به یکباره دچار افت شود و در مصاف با سپیدرود و پیکان امتیازی کسب نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اتفاق در لیگ برتر فوتبال ایران افتاد و تراکتورسازی که در این هفته‌ها شانس اول کسب عنوان قهرمانی بود امروز با فاصله‌ای شش امتیازی نسبت به صدر جدول لیگ درگیر حواشی اطراف تیم شده و هیچ بعید نیست که نماینده فوتبال تبریز حتی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای سال اینده هم باز بماند.

اما با وجود افت تراکتورسازی این سپاهان بود که به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر بعد از اینکه در مقابل استقلال مغلوب حواشی دقایق پایانی شد و تا حد زیادی امیدش را برای کسب عنوان قهرمانی از دست داد به واسطه برد پرگل هفته گذشته در مقابل سایپا و تساوی پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن باز هم به مسیر مدعی بودن بازگشت و شاگردان امیر قلعه‌نویی این فرصت را دارند تا در بازی این هفته مقابل پرسپولیس تنور قهرمانی در رقابت‌های لیگ را داغ‌تر از قبل کنند.

سپاهان برای اینکه بتواند در این چهار بازی باقی‌مانده برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد باید تحت هر شرایطی از پس پرسپولیس بربیاید و استادیوم آزادی را با امتیاز ترک کند و چشم به بازی‌ سخت پرسپولیس در خانه تراکتورسازی داشته باشد تا شاید در فاصله دو هفته تا پایان لیگ با پرسپولیسی‌ها هم امتیاز شود و سرنوشت را به دو بازی آخر لیگ بکشاند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در بازی‌های دور رفت با تک گل کی‌روش استنلی توانستند استقلال را در مقابل چشم هواداران خودش شکست دهند و بردن پرسپولیس در روزی که شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی این تیم غایب است هم نباید آنچنان دور از دسترس نماینده فوتبال اصفهان باشد ولی شکست یا تساوی در خانه قرمزها فرصت قهرمانی را از سپاهان خواهد گرفت و این تیم باید در اندیشه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باقی بماند. پرسپولیس بعد از کسب نتایجی دور از ذهن در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال صعود نکردن از مرحله گروهی، در حال حاضر شرایط روحی روانی آنچنان مناسبی ندارد و می‌توان گفت که سپاهان در بهترین زمان ممکن به خانه پرسپولیس خواهد رفت. فشار و استرس و نتیجه‌ نگرفتن در بین بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری کار را برای برانکو و یارانش سخت کرده و سپاهان به عنوان یک تیم با انگیزه که استراحت کافی هم در این چند روز داشته می‌تواند با گرفتن سه امتیاز از پرسپولیس به یک قدمی شاگردان برانکو در صدر جدول لیگ برسد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز استقلال و سپاهان لیگ برتر فوتبال کسب عنوان قهرمانی جدول لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر استقلال عنوان قهرمانی سایپا بازی پرسپولیس اصفهان جام حذفی ذهن لیگ قهرمانان استرس استرس پرسپولیس جدول فوتبال کسب عنوان قهرمانی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

 علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

tags # علیرضا بیرانوند ، سپاهان ، پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟