Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@15:08:19 GMT

سابقه محبوبیت سریلانکا برای گردشگران بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۲۱۸۹

در پی حملات تروریستی سریلانکا، با وجود تلاش‌های بسیاری که این کشور طی سال‌ها در راستای گسترش صنعت گردشگری انجام داده بود، انتظار می‌رود باری دیگر به شدت با رکودی کم‌سابقه روبرو شود.

 حملات انفجار بمب، که در روز عید پاک در سریلانکا رخ داد، می‌تواند ضربه بزرگی به این کشور که صنعت گردشگری، منبع مهمی از درآمد بود، باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه حملات، که تعداد کشته‌ها تاکنون 321نفر گزارش شده است، مسلما انتظار می‌رود که پس از این، به دلیل مغشوش شدن افکار عمومی در خصوص امنیت این کشور، سریلانکا بسیاری از گردشگران بین‌المللی خود را از دست خواهد داد.

در میان قربانیان این حملات، حداقل 38نفر خارجی از کشورهایی همچون هند، انگلیس، دانمارک، ژاپن، آمریکا، عربستان، هلند، چین، فرانسه، پرتغال، اسپانیا، ترکیه، استرالیا و بنگلادش دیده می‌شوند.

در ادامه، قابل ذکر است که تعداد بازدیدکنندگان از این کشور جزیره‌ای که در جنوب هند واقع شده است، به طور قابل توجهی افزایش یافته بود. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط اداره توسعه گردشگری سریلانکا، حدود 2.3میلیون نفر گردشگر خارجی، در سال 2018 از این کشور دیدن کرده‌اند. سریلانکا، پس از اتمام جنگ‌های داخلی در سال 2009، در پی اقدامات فرهنگی، صنعت گردشگری را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش داده بود

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DYw برچسب ها: گردشگری ، جذب گردشگر ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گردشگری جذب گردشگر بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات چای از کشور سریلانکا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آقای محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به سریلانکا، از واردات چای به ارزش ۵۰ میلیون دلار به کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه کشور سریلانکا بدهی به کشورمان داشت که به روش تهاتر با واردات ۷۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی جبران شد که ۵۰ میلیون دلار آن، محصول چای خشک از این کشور به ایران بود.

دیگر خبرها

  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران